Η καλύτερη τεχνική για να σε πάρει ο ύπνος

Αν περνάς τις νύχτες στριφογυρίζοντας στο κρεβάτι, με αυτή την τεχνική θα κοιμάσαι σαν πουλάκι! 

Δεν είναι σπάνιο να δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς και να στριφογυρίζεις συνεχώς στο κρεβάτι σου. Τα προβλήματα ύπνου επηρεάζουν μια μεγάλη μερίδα πληθυσμού και μπορεί να οφείλονται σε άγχος και στρες.

Διάβασε ακόμα: Τα σημάδια που δείχνουν ότι πρέπει να δηλώσεις παραίτηση από τη δουλειά σου

Αν αντιμετωπίζεις κι εσύ θέματα με τον ύπνο, μπορείς να δοκιμάσεις την παρακάτω τεχνική. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά θα καταφέρεις να κοιμηθείς σαν πουλάκι!

Η τεχνική 4-7-8 

Μια πανεύκολη τεχνική που περιλαμβάνει τρία βήματα. Πρώτα, ξεκίνα να εισπνέεις αργά από τη μύτη για 4 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, κράτα την ανάσα σου για 7 δευτερόλεπτα φροντίζοντας να παραμείνεις ήρεμη. Μόλις περάσουν τα 7 δευτερόλεπτα πάρε ανάσα αργά από το στόμα για άλλα 8 δευτερόλεπτα. Σε αυτό το τελευταίο βήμα προσπάθησε να έχεις την αίσθηση ότι κρατάς την αναπνοή σου, παρόλο που εκπνέεις.

Η τεχνική 4-7-8 είναι χρήσιμη όχι μόνο για τον ύπνο, αλλά και κατά τη διάρκεια περιόδων στρες και άγχους.  Είναι μία τεχνική που κατά κοινή ομολογία πιάνει στο 96% των περιπτώσεων μετά από περίπου 6 εβδομάδες εξάσκησης. Αξίζει λοιπόν μια προσπάθεια!

Δείτε ακόμα
DIY: Φτιάξε μόνη σου κεριά που μυρίζουν καλοκαίρι!

Διαβάστε
ακόμα