Πως να αποφύγεις το φούσκωμα που προκαλούν τα όσπρια

Ο κατάλληλος τρόπος να μαγειρέψεις τα όσπρια ώστε να αποφύγεις το φούσκωμα

Τα όσπρια είναι αναπόσπαστο συστατικό της μεσογειακής αλλά και μιας πιο υγιεινής διατροφής. Είναι μια επιλογή που πρέπει να υπάρχει στη διατροφή μας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Όσο όμως θρεπτικά και υγιεινά είναι τόσο φούσκωμα προκαλούν, με αποτέλεσμα η κατανάλωσή τους να μην γίνεται και τόσο ευχάριστα. Επειδή όμως όπως προαναφέραμε είναι απαραίτητα, σου βρήκαμε τον ιδανικότερο τρόπο μαγειρέματος ώστε να τα απολαμβάνεις αποφεύγοντας το ενοχλητικό φούσκωμα! Πάμε να δούμε λοιπόν τι πρέπει να κάνεις.

Δείτε επίσης: Παιδί & Παιχνίδι: Πώς το βοηθά στην ανάπτυξή του;

Φρόντισε να τα κάνεις όσο πιο ελαφριά γίνεται. Απέφυγε λοιπόν το τσιγάρισμα και προσπάθησε να μην τα βράζεις με σάλτσες ώστε να πετύχεις ένα πιο ελαφρύ και υγιεινό αποτέλεσμα.

Συνόδευσέ τα με σαλάτα καθώς οι φυτικές ίνες θα διευκολύνουν τη λειτουργία του εντέρου. Μια πολύ καλή επιλογή είναι να κάνεις μια σαλάτα με φακές, φρέσκο σπανάκι, πιπεριές, τοματίνια και τόνο. Το αποτέλεσμα θα είναι πολύ νόστιμο, δροσιστικό και φυσικά άκρως υγιεινό!

Συνδύασέ τα με τροφές που συμβάλλουν στην καλύτερη πέψη. Μερικές από αυτές είναι το ρύζι και η κινόα. Φτιάξε μια σαλάτα με τον παραπάνω συνδυασμό και πραγματικά θα ενθουσιαστείς! Μια καλή λύση είναι να το αποθηκεύσεις σε ένα τάπερ και να το πάρεις μαζί σου στη δουλειά για ένα θρεπτικό γεύμα ή σνακ.-

Κατανάλωσέ τα συχνότερα. Η συχνή κατανάλωση κάνει το σώμα μας να συνηθίζει σε μια τροφή και αποφεύγονται τα δυσάρεστα συμπτώματά του φουσκώματος.

Απέφυγε να τα συνδυάζεις με έντονα μπαχαρικά, όπως το κάρυ ή το τσίλι.

Δείτε ακόμα
Φτιάξε oatmeal με γεύση τιραμισού!

Προσπάθησε κατά τη διάρκεια του βρασμού να τα ξαφρίζεις όσο πιο καλά γίνεται, καθώς αυτό θα βοηθήσει στην ευκολότερη πέψη τους.

Δείτε επίσης:

Διαβάστε
ακόμα