Η Hyundai έχει λανσάρει εδώ και λίγο καιρό το ανανεωμένο i20
Το οποίο διατήρησε τις ίδιες τιμές με πριν, παρά τις αναβαθμίσεις που δέχτηκε. Σε συνδυασμό με τα αξιόλογα συνολικά χαρακτηριστικά του, τον πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό και τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων (η μόνη της αγοράς), αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση στα πολύ δημοφιλή supermini.
Μέχρι περίπου το ποσό των 20.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 500 ευρώ που ισχύει για όλα τα i20, διατίθενται αρκετά μοντέλα σε κινητήρες και επίπεδα εξοπλισμού. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το i20 84 hp Exclusive με τιμή από 18.390 ευρώ και πιο πάνω η έκδοση Premium με 1.000 ευρώ παραπάνω (από 19.390 ευρώ). Αντίστοιχα ανά 1.000 ευρώ ακριβαίνει το i20 1.0 T-GDI 100 PS, δηλαδή από 19.390 ευρώ το Exclusive και από 20.390 ευρώ το Premium. Προσιτό παραμένει και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, αφού το 1.0 T-GDI 100 hp 7DCT Exclusive εκκινεί από τις 20.790 ευρώ. Παράλληλα διατίθεται και το ήπια υβριδικό 1.0 T-GDI 100 hp iMT 48V Hybrid Exclusive, από 20.390 ευρώ.
Εξοπλισμός έκδοσης Exclusive:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Αυτόματη ενεργοποίηση μεσαίων φώτων
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
- Infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες
Στην έκδοση Premium προστίθενται: ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί, αισθητήρας βροχής, κεντρικό υποβραχιόνιο, ατμοσφαιρικός φωτισμός σκούρα κρύσταλλα, θύρα USB πίσω.
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο αρχικός 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200άρης των 84 ίππων είναι επαρκέστατος για τις αστικές διαδρομές, όπου άλλωστε κινούνται καθημερινά οι περισσότεροι οδηγοί. Παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από χαμηλά, ενώ όταν πιεστεί δεν θα αρνηθεί να ανεβάσει χιλιόμετρα και να τα κρατήσει, χάρη και στην σχετικά πυκνή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου με τον εύχρηστο επιλογέα. Ο 1.0 Turbo με τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής διακρίνεται αμέσως για το τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές, ενώ ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί το σωστό «άπλωμα» των 6 σχέσεων, για να κινείται σβέλτα και οικονομικά. Το ίδιο μοτέρ διατίθεται με 48V Hybrid για ελαφρώς μειωμένη κατανάλωση και CO2, ενώ με το 7DCT κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη ειδικά στην πόλη όπου τα ανεβο-κατεβάσματα των σχέσεων μετάδοσης είναι άπειρα.
Το Hyundai i20 απέκτησε πιο δυναμικό σχεδιασμό μπροστά ύστερα από την ανανέωση. Το εσωτερικό του είναι σύγχρονο, με γερή συναρμογή, πολύ άνετους χώρους για επιβάτες και με αρκετό πορτ μπαγκάζ 352 λίτρων (262 λτ. το 48V Hybrid). Επιπρόσθετα διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, αφού εμφανίζει ασφαλή χαρακτηριστικά και υπό πίεση στο στρίψιμο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 | 998 |
Ταχύτητες | 5 | 6/6iMT/7DCT |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 84/6.000 | 100/4.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 118/4.200 | 172/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,1 | 10,4/10,4/11,4 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 173 | 188/188/185 |
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 5,4/5,1/5,5 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 117 | 117/112/119 |
*Εργοστασιακή |