Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Δεν υπάρχει άλλο τέτοιο SUV με 23.550 ευρώ

MG ZS Max Hybrid+ 197 PS

Στην τιμή των 23.000-24.000 ευρώ πωλούνται κατά βάση μικρά SUV με κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή mild hybrid ήπιας ισχύος. Όσοι θέλουν μικρομεσαίο SUV με full hybrid τεχνολογία για πιο υψηλή απόδοση αλλά με χαμηλή κατανάλωση, τότε θα πρέπει να υπολογίζουν πολλά περισσότερα χρήματα, που είναι πολύ πιθανό να μην μπορούν να τα αγγίξουν.

Ιδανική λύση τους αγοραστές που θέλουν ένα τέτοιο SUV χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία, είναι το νέο και γεμάτο χαρίσματα MG ZS Max Hybrid+ 197 PS. Με τιμή που ξεκινά από μόνο 23.550 ευρώ στην αρχική έκδοση Excite δεν έχει αντίπαλο και είναι μοναδικό στο «είδος» του, γεγονός που αφορά και την αμέσως επόμενη έκδοση Exclusive στην τιμή των 25.450 ευρώ. Ακόμα και στην κορυφαία έκδοση Luxury των 27.950 ευρώ, η τιμή του παραμένει πιο χαμηλή από άλλα C-SUV πλήρως υβριδικά αυτής της ισχύος.

Σχετικά με τον εξοπλισμό, από το πρώτο επίπεδο Excite δεν λείπει κάποιο σύστημα ασφάλειας ή άνεσης. Περιλαμβάνει οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, αισθητήρας φωτός, αυτόματο κλιματισμός και όλες τις γνωστές ηλεκτρικές ανέσεις.

To ZS Max Hybrid+ Exclusive διαθέτει επιπλέον μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρα βροχής και δερμάτινο τιμόνι. Στο Luxury προστίθενται κάμερα 360 μοιρών, καθίσματα από συνθετικό δέρμα/ύφασμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, ζάντες 18 ιντσών, Θέρμανση τιμονιού και μπροστινών καθισμάτων, φιμέ πίσω παράθυρα και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες. Επίσης, το MG ZS Max Hybrid+ καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.

Το πλήρως εκσυγχρονισμένο σε όλους τους τομείς και μεγαλύτερο MG ZS, παρουσιάζει κομψή εμφάνιση εξωτερικά και έχει μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. Εξίσου μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, όπου η ψηφιακότητα συνδυάζεται αρμονικά με τα φυσικά χειριστήρια προς όφελος της εργονομίας. Η καμπίνα του νέου ZS Max Hybrid+ ξεχωρίζει αμέσως και για την προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής της. Γεγονός που γίνεται άμεσα αντιληπτό από τη χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό και στις πόρτες, το προσεγμένο φινίρισμα και ιδιαίτερα γεροδεμένη συναρμογή, που αποτρέπει την παρουσία ενοχλητικών μικροτριγμών. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η ευρυχωρία που παρέχει για όλους τους επιβάτες, μιας και στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα και τα πιο ψηλά άτομα. Ο χώρος αποσκευών των 443 λίτρων χωράει πολλούς σάκους και βαλίτσες, ενώ με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.457 λίτρα.

Σημείο αναφοράς του ZS Max Hybrid+ είναι και το σύγχρονο μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 197 ίππων και τη ροπή των 465 Nm. Ταιριάζει κατάλληλα τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και 250 Nm ροπής με τον βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. (κύκλου Atkinson) με τα 102 άλογα και τα 128 Nm ροπής. Σε καθημερινές διαδρομές στην πόλη, το αυτοκίνητο διανύει εκατοντάδες μέτρα αμιγώς ηλεκτρικά, χάρη και στην αποδοτική μπαταρία των 1,83 kWh που φορτίζει κάθε φορά που οδηγός φρενάρει, αφήνει το πεντάλ του γκαζιού ή μέσω του θερμικού κινητήρα. Επίσης, ο οδηγός επιλέγει το βαθμό της ανάκτησης ενέργειας (ήπιο, μεσαίο και ισχυρό) μέσω της σχετικής επιλογής που υπάρχει στην κεντρική οθόνη. Ειδικά στην τρίτη επιλογή θυμίζει πολύ αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με λειτουργία one-Pedal. Εξάλλου φτάνει ή και ξεπερνά (ανάλογα τις συνθήκες) τα 87 χλμ./ώρα χωρίς την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα, με αποτέλεσμα να εξοικονομείται καύσιμο. Στην πόλη καίει κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ. και σε μεικτή χρήση με πιο γρήγορους φτάνει έως τα 5,9 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Πέρα από οικονομικό είναι και γρήγορο, αφού επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και «ανοίγει» με ταχείς ρυθμούς εν κινήσει.

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ διακρίνεται στο δρόμο και για το πολύ καλό πάτημά του, καθώς συνδυάζει με πολύ ισορροπημένο τρόπο το κράτημα με την άνεση. Η συμπεριφορά του υπό πίεση στις στροφές είναι προβλέψιμη, ουδέτερη και με ένα ελαφρύ άνοιγμα της τροχιάς του εμπρός μέρους, πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο οδηγός λαμβάνει καλό βάρος και αμεσότητα από το τιμόνι, το οποίο βαραίνει λίγο πιο πολύ στην επιλογή Sport μέσω του Drive Mode. Παράλληλα οι αναρτήσεις του «λειαίνουν» με στιβαρό και αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να περνούν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ανεπιθύμητοι θόρυβοι και χτυπήματα. Έτσι είναι πολύ ξεκούραστο, ευθύβολο και αποπνέει σιγουριά στον οδηγό του.

Διαβάστε επίσης