Μάλλον δεν θα το πιστεύετε
Αν σας έλεγε κάποιος ότι υπάρχει νέο μικρομεσαίο SUV με απόδοση που αγγίζει τα 200 άλογα, κατανάλωση που κυμαίνεται στα 5 λτ./100 χλμ., αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τιμή από 23.550 ευρώ, μάλλον δεν θα τον πιστεύατε. Κι όμως υπάρχει ένα καινούργιο C-SUV με αυτά τα χαρακτηριστικά που μέσα σε λίγο καιρό από την κυκλοφορία του στην Ελλάδα κατάφερε να γίνει πολύ δημοφιλές.

Πρόκειται για το νέο MG ZS Max Hybrid+, το οποίο το πρώτο 5μηνο του 2025 προσπέρασε «ηχηρά» ονόματα και έχει βρεθεί στην τέταρτη θέση των ταξινομήσεων στα C-SUV στην Ελλάδα, με διαφορά μόλις 4 οχημάτων από το τρίτο στην κατάταξη Nissan Qashqai. Λογικό και επόμενο να το προτιμήσει ο κόσμος, γιατί προσφέρει το καλύτερο «πακέτο» στα λιγότερα λεφτά, όχι μόνο σε σύγκριση με μικρομεσαία SUV, αλλά και από πολλά μικρά SUV. Παράλληλα η MG στην Ελλάδα έχει κάνει αλματώδη άνοδο φέτος, αφού το πρώτο πεντάμηνο οι ταξινομήσεις της έχουν σημειώσει αύξηση κατά 43,7% με 2.229 οχήματα έναντι 1.551 πέρυσι.

Στην κορυφή του αγοραστικού ενδιαφέροντος βρίσκεται το MG ZS Max Hybrid+ και με μικρή διαφορά ακολουθεί ένα ακόμα best buy μοντέλο, το MG3 Hybrid+. To δημοφιλέστερο SUV προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από μόνο 23.550 ευρώ στην αρχική έκδοση Excite, ενώ πολύ προσιτό παραμένει και στη μεσαία έκδοση Exclusive με τιμή από 25.450 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα σύγχρονα «καλούδια», όπως οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, 6 αερόσακοι, αισθητήρας φωτός, αυτόματος κλιματισμός κ.λπ. Το Exclusive με 1.900 ευρώ επιπλέον διαθέτει οθόνη αφής 12,3 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρα βροχής και δερμάτινο τιμόνι. Πρόσθετα, το MG ZS Max συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.

Με μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ., το νέο MG ZS Max τοποθετείται στην καρδιά της μικρομεσαίας κατηγορίας. Βρίσκεται ιδανικά μεταξύ των πιο μικρών C-SUV και των μεγαλύτερων των 4,5 μέτρων, συνδυάζοντας κατάλληλα την ευελιξία με τους χώρους. Στο εσωτερικό του θα φιλοξενηθούν και πιο ψηλοί επιβάτες χωρίς να στρυμωχτούν, μιας και έχουν στη διάθεσή τους μπόλικο αέρα για το κεφάλι και τα πόδια, ενώ το αρκετό ωφέλιμο πλάτος διευκολύνει τη μεταφορά τρίτου ατόμου στο πίσω κάθισμα. Το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων χωράει πολλούς σάκους και βαλίτσες και με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει έως την οροφή τα 1.457 λίτρα. Η προσοχή που έχει δώσει η MG στην κατασκευή του νέου MG ZS Max γίνεται αντιληπτή και ως προς την ποιότητα του αυτοκινήτου. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και στις πόρτες, η στιβαρή συναρμογή, τα ασημί και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά και οι ραφές σε επιμέρους επιφάνειες συνθέτουν μια όμορφη εικόνα.

Οδηγός και επιβάτες αισθάνονται άνετα και στο δρόμο, μιας και οι αναρτήσεις του «λειαίνουν» με στιβαρό και αποτελεσματικό τρόπο λακκούβες και μπαλώματα του οδοστρώματος, χωρίς να περνούν στο εσωτερικό ενοχλητικοί θόρυβοι και κραδασμοί. Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει και το πολύ αποδοτικό υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων και των 465 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής ταιριάζει κατάλληλα με το βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. (κύκλου Atkinson) των 102 ίππων και 128 Nm ροπής. Σε πιο ήπιους ρυθμούς ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση από το ρεύμα που εξασφαλίζει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, πετυχαίνοντας καταναλώσεις κάτω των 4 ή 3 λτ./100 χλμ. Ακόμα και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς σε ευθείες και ορεινές διαδρομές, η μεικτή κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 5,9 λτ./100 χλμ. Επίσης, το φουλ υβριδικό σύνολο πετυχαίνει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.), ενώ με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.








