Πώς νιώθεις όταν απολαμβάνεις την αίσθηση που σου προσφέρει το αγαπημένο σου UGG υπόδημα;
Το νοτιο-καλιφορνέζικο brand UGG, που έχει συνδεθεί όχι μόνο με μόδα και design αλλά και με την κουλτούρα γενικότερα, επιστρέφει στη νέα σεζόν με μία καμπάνια αφιερωμένη σε Εσένα!
Από τα beloved classic boots, τα super modern slippers και τα must-have ρούχα, η ολοκαίνουργια συλλογή είναι κομμένη και ραμμένη στη ΔΙΚΗ ΣΟΥ μοναδική προσωπικότητα!
Τίτλος της νέας καμπάνιας, «Feels Like UGG». Απλό, αλλά χαρακτηριστικό το νόημα που περιέχουν οι τρεις αυτές λέξεις. Διάλεξε ανάμεσα σε τολμηρά σχέδια με twist, κάνε τους δικούς σου μοναδικούς συνδυασμούς για όλες τις ώρες της ημέρας, και ανέδειξε περήφανα τον δικό σου εαυτό.
Πλατφόρμες με όγκο, νέες αποχρώσεις, oversized προτάσεις, και υλικά που είναι αντάξια του πνεύματος της UGG, κάνουν τη διαφορά μέσα από σχέδια με δύναμη και ένταση.
Η Classic Dipper αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, με τον υπερυψωμένο πάτο και την ψηλή neoprene κάλτσα που την κάνει ευκολοφόρετη.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η νέα version της εμβληματικής Classic Ultra Mini: καθηλωτική στην εμφάνιση, ακαταμάχητη στην αίσθηση.
Η Tazzlita με βάση την αίσθηση της κλασικής πια Tasman, απογειώνει την άνεση σε νέα επίπεδα, ενώ η Tazz, το πληθωρικό alter ego της, δεν αφήνει κανένα περιθώριο στο αναμενόμενο ή το κοινότυπο.
Η Classic Chilla peak παθιάζεται, τολμάει και κερδίζει σε μια αναθεωρημένη εκδοχή τής UGG Classic, ενώ και από αυτή τη συλλογή δεν θα μπορούσε να λείπει η Classic Mini IIBoot, αναπόσπαστο κομμάτι της φυσιογνωμίας της UGG.
Πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας, ιδιαίτερες προσωπικότητες από κάθε γωνιά του δημιουργικού ορίζοντα. Η Αμερικανοκορεάτισσα Amy Lee, Transformational Life Coach με τεράστια απήχηση στην LGBTQIA+ κοινότητα του Λος Άντζελες.
Η Anya Dillard, που στα 20 της μόλις χρόνια έχει μια πολύπλευρη δραστηριότητα ως ακτιβίστρια, μοντέλο και social entrepreneur.
Ο ράπερ και creative director μερικών από τα πλέον αγαπημένα brands, A$AP Nast.
Η Κενυάτισσα Aweng Chuol, το supermodel που μαζί με τις Naomi Campbell και Lupita Nyong’o αποτελούν την τριάδα του εξωφύλλου του visual album της Beyonce, “BlackisKing”.
Οι Cesar και Douglas Diaz, που μέσα από πρωτοβουλίες και κινήσεις αλλάζουν τη ζωή χιλιάδων παιδιών και νέων στη Φλόριντα.
Η Marina Testino, μια από τις κορυφαίες μορφές του sustainable fashion και του conscious consumerism.
Η illustrator και μοντέλο Monica Ahanonu από το Λος Άντζελες.
Και τέλος, η 19χρονη Natalia Bryant, κόρη του θρύλου του NBA Kobe, που εκτός από την καριέρα της στο modelling αναπτύσσει και πολύ ενεργή κοινωνική δράση.
Στον πυρήνα της καμπάνιας, αλλά και της σειράς, είναι η αυτοέκφραση και ο αναστοχασμός. Οι δυνάμεις που μας βοηθάνε να βγάζουμε τον καλύτερό μας εαυτό, να πατάμε γερά στα πόδια μας, και να έχουμε την καλύτερη δυνατή αίσθηση του κόσμου. Γι’ αυτό, το φθινόπωρο ήδη…Feels Like UGG!
Η νέα συλλογή της UGG είναι διαθέσιμη στο UGG Store (τηλ. 211 10 88 163) επί της Αναγνωστοπούλου 4 στο Κολωνάκι, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Λίγα λόγια για το διαχρονικό brand UGG
H UGG ιδρύθηκε το 1978 από έναν Αυστραλό σέρφερ στην ακτή της Καλιφόρνια και αποτελεί μία παγκόσμια lifestyle μάρκα, γνωστή για την εμβληματική Classic μπότα της. Φορέθηκε αρχικά από σημαντικούς, παγκόσμιας εμβέλειας καλλιτέχνες, συντάκτες & πρόσωπα της μόδας και μετά απ’ όλο τον κόσμο.
Η UGG σχεδιάζει και εμπορεύεται υποδήματα, ρούχα και αξεσουάρ με ασυμβίβαστη στάση απέναντι στην ποιότητα και τη δεξιοτεχνία.
Η UGG είναι μια μάρκα με περιβαλλοντική και κοινωνική συνείδηση που απευθύνεται σε όλους.
Παρέχοντας πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις, η UGG συνεργάζεται με τους καλύτερους λιανοπωλητές παγκοσμίως και κατέχει ομώνυμα καταστήματα παγκοσμίως σε βασικές αγορές όπως η Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο, το Λος Άντζελες, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Τόκιο, η Σαγκάη και το Πεκίνο.
Πηγή: govastileto.gr