Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Τελευταία μεγάλη ευκαιρία το Citroen C5 Aircross diesel

Νέο C5 Aircross

Ο εκπρόσωπος της Citroen στα μικρομεσαία SUV, το πληθωρικό και με κορυφαίες ανέσεις C5 Aircross, αποτελεί τώρα και για λίγο καιρό ακόμα μια πολύ μεγάλη ευκαιρία με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi 130 και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ΕΑΤ8. Η τιμή εκκίνησής του έχει πέσει στις 27.700 ευρώ και είναι χαμηλότερη ακόμα και από C-SUV βενζίνης με χειροκίνητο σασμάν. Σίγουρα δεν είναι λίγα τα λεφτά, όμως όσοι μπορούν να τα διαθέσουν είναι μια μεγάλη προσφορά που δεν θα ξαναγίνει. Και αυτό γιατί το νέο C5 Aircross δεν περιλαμβάνει στην γκάμα του πετρελαιοκινητήρα, ενώ το εισαγωγικό μοντέλο με τον κινητήρα 1.2 Hybrid 145 eDCS6 θα είναι πολύ πιο ακριβότερο (ενδεικτικά στη Γαλλία ξεκινά από 34.990 ευρώ).

Στον εξοπλισμό της αρχικής έκδοσης Plus του υπάρχοντος C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 ΕΑΤ8 των 27.700 ευρώ ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, φώτα LED, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10 ιντσών και Navigation 3D, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, διζωνικός κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών -μεταξύ άλλων. Στην επόμενη έκδοση Max με χαμηλή αναλογικά και πάλι τιμή (για C-SUV ντίζελ και αυτόματο) από 29.900 ευρώ, περιλαμβάνει επιπλέον σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων, δίχρωμες 18άρες ζάντες, προβολείς ομίχλης, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας φώτων, εσωτερικό αντιθαμβωτικό καθρέπτη και μαύρες μπάρες οροφής.

Ο θάλαμος των επιβατών του C5 Aircross εξασφαλίζει άπλα χώρων μαζί με άριστη πρακτικότητα και ευελιξία μέσω των 5 ανεξάρτητων καθισμάτων. Στο πίσω μέρος της καμπίνας υπάρχουν τρία καθίσματα που είναι ισομεγέθη, συρόμενα και ανακλινόμενα, χαρακτηριστικό που δεν υπάρχει σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας -και όχι μόνο. Το Citroen C5 Aircross με το επιβλητικό αμάξωμα των 4.500 χλστ. μήκους, 1.840 χλστ. πλάτους, 1.654 χλστ. ύψους και με το μακρύ μεταξόνιο των 2.730 χλστ. φιλοξενεί χωρίς πρόβλημα πέντε ενήλικα άτομα στα αναπαυτικά του καθίσματα. Μεγάλο και πλήρως αξιοποιήσιμο είναι το πορτ μπαγκάζ των 580 λίτρων, το οποίο μεγαλώνει στα 720 λίτρα εφόσον συρθούν μπροστά τα καθίσματα και φτάνει έως τα 1.630 λίτρα με την αναδίπλωσή τους.

Άνετος «χιλιομετροφάγος»

Το Citroen C5 Aircross ξεχώρισε αμέσως για τις κορυφαίες ανέσεις που παρέχει σε όλους τους επιβάτες του, τόσο σε χώρους, όσο και εν κινήσει. Τα καινοτόμα αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions της Citroen δίνουν την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πατάει σε ένα στρώμα αέρα, χαρακτηριστικό που εκτιμάται δεόντως στους αυτοκινητόδρομους, αφού μεταφέρει «ατσαλάκωτους» τους φιλοξενούμενούς του. Παρότι εστιασμένο στην άνεση, παρουσιάζεται υποδειγματικά σταθερό και «ατάραχο» στις ευθείες των εθνικών οδών, διανύοντας με χαρακτηριστική ευκολία πολλά και ξεκούραστα χιλιόμετρα. Εξίσου πολύ «στιβαρό» πάτημα εμφανίζει και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, όπου το κράτημά του είναι εξαιρετικό ακόμα και σε πιο πιεσμένες συνθήκες οδήγησης που δεν συμβαδίζουν με το οικογενειακό του προφίλ.

Αποδοτικός και οικονομικός ο 1.500άρης diesel

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi που έχει τοποθετηθεί σε πάρα πολλά μοντέλα του ομίλου Stellantis (και PSA παλαιότερα), ταιριάζει κατάλληλα στο C5 Aircross. Από τη μία πλευρά έχει την απαιτούμενη δύναμη και από την άλλη εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 130 ίππους και τα 300 Nm από τις 1.750 σ.α.λ., δύναμη που μοιράζεται χωρίς κενά ισχύος, με γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και άνεση στο ταξίδι (130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.000 σ.α.λ.) με τη συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου των 8 ταχυτήτων. Επίσης, το ΕΑΤ8 εμφανίζεται άμεσο και ομαλό στις εναλλαγές σχέσεων, τόσο στην πλήρως αυτόματη λειτουργία, όσο και στη χειροκίνητη με τα paddles πίσω από το τιμόνι. Ο 1.5 BlueHDi επιταχύνει το C5 Aircross από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., ενώ διατηρεί εύκολα σβέλτο ρυθμό στο ταξίδι, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο με επιβάτες και αποσκευές. Η μεικτή κατανάλωση δοκιμής έχει βρεθεί στα 6,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι στα 144 γρ./χλμ. (101 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας).

Διαβάστε επίσης