Μειώνει την τιμή
H ελληνική αντιπροσωπεία της Dacia μειώνει την τιμή του Sandero στην αρχική έκδοση Expression TCe 90, φέροντάς το στα ίδια επίπεδα με μίνι (και αρκετά μικρότερα σε διαστάσεις και χώρους) μοντέλα. Συγκεκριμένα εκκινεί από το ποσό των 16.870 ευρώ, ενώ μπορεί να αποκτηθεί από 5 ευρώ τη μέρα, με 45% προκαταβολή και εξόφληση σε 84 μήνες).
Με μόνο 16.870 ευρώ, το προσφάτως αναβαθμισμένο σε εξοπλισμό Dacia Sandero Expression TCe 90 αποτελεί τον ορισμό του «value for money» supermini. Παράλληλα, διαθέτει από τα πιο μεγάλα αμαξώματα της κατηγορίας, με μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ., ύψος 1.499 χλστ. και μεταξόνιο 2.604 χλστ. Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, όπως είναι τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
- Οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών
- Αισθητήρες βροχής και φωτός
- Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Προβολείς ομίχλης
Στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του του Dacia Sandero ανήκουν και οι άνετοι χώροι, σε σημείο που συγκρίνεται με μικρομεσαία χάτσμπακ. Γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετήσει τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας, δίχως να ξοδευτούν πάρα πολλά λεφτά για την αγορά του αυτοκινήτου. Όλοι οι φιλοξενούμενοι έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ το αρκετό πλάτος δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός ακόμα στο πίσω κάθισμα. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο τετραγωνισμένο σχήμα. Τα αναπαυτικά καθίσματα θα εκτιμηθούν δεόντως, όπως και η απλότητα που λειτουργεί υπέρ της εργονομίας.
Η άνεση που απολαμβάνουν οδηγός και επιβάτες, αποτελεί το κυρίαρχο «συστατικό» του Dacia Sandero και στο δρόμο. Πρόσθετα, είναι σε θέση να πραγματοποιήσει ξεκούραστα και ταξίδια, όπου εμφανίζεται σταθερό στους αυτοκινητόδρομους, ενώ σε στροφές οι κλίσεις είναι ελαφρώς τονισμένες εφόσον πιεστεί. Επαρκέστατος για το αμάξωμα των 1.048 κιλών είναι ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 91 άλογα και τα 160 Nm στις 2.100 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και εξασφαλίζει την απαιτούμενη σπιρτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ.). Επίσης, η κατανάλωση σε μεικτή χρήση βρίσκεται στα 6,3 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.