Το βασικότερο έξοδο που αφορά τη χρήση κάθε αυτοκινήτου, δεν είναι άλλο από το καύσιμο.
Ειδικά η βενζίνη που χρησιμοποιούν τα περισσότερα επιβατικά οχήματα βρίσκεται στα ύψη και «εξανεμίζει» πολλά ευρώ από τους οδηγούς για κάθε μετακίνησή τους. Για παράδειγμα ένα σύγχρονο μικρό ή μικρομεσαίο αυτοκίνητο με turbo downsized κινητήρα που καταναλώνει σε μεικτή χρήση 7-8 λτ./100 χλμ., στοιχίζει για κάθε 1.000 χιλιόμετρα 130-150 ευρώ (με μέση τιμή 95άρας αμόλυβδης 1,867 ευρώ/λτ.).
Ωστόσο υπάρχει η εναλλακτική επιλογή του LPG, το οποίο εξασφαλίζει τεράστια οικονομία λόγω της χαμηλής του τιμής (0,887 ευρώ/λτ. μέση πανελλαδική). Κορυφαία επιλογή στη δημοφιλή κατηγορία των supermini με κιτ υγραερίου τοποθετημένο από το εργοστάσιο, είναι το προσφάτως ανανεωμένο Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG. Ένα αυτοκίνητο με πολλά χαρίσματα, που προσφέρει άμεσο κέρδος στον οδηγό του από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο. Με πραγματική συνδυαστική κατανάλωση 9 λτ./100 χλμ., τα 1.000 χλμ. στοιχίζουν μόλις 80 ευρώ, δηλαδή συγκριτικά με τη βενζίνη το όφελος είναι τουλάχιστον 50 ευρώ, ενώ σε ετήσια βάση με 15.000 χλμ. ξεπερνά τα 700 ευρώ.
Πέρα από το τεράστιο χρηματικό όφελος, ο 3κύλινδρος turbo 1.000άρης κινητήρας αποδίδει περισσότερη δύναμη με τη χρήση του υγραερίου. Τα 100 άλογα και τα 170 Nm ροπής εξασφαλίζουν δυναμικές επιδόσεις και γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Με την επιλογή της βενζίνης οι 91 ίπποι και τα 160 Nm είναι και πάλι αρκετά, αφού οι διαφορά που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι αμελητέα. Επιπρόσθετα το γαλλικό supermini εστιάζει στην άνεση στο δρόμο και το πάτημά του δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου στον οδηγό. Οι αναρτήσεις του περνούν με μαλακό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξασφαλίζουν ευθυβολία στους ανοιχτούς δρόμους και σιγουριά στις στροφές με ήπιες αντιδράσεις όταν πιεστεί.
Το Renault Clio με το όμορφο παρουσιαστικό απέκτησε σημαντικά πιο δυναμική όψη στο ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα του, όπου τα νέα κάθετα φώτα ημέρας LED στους προφυλακτήρες το κάνουν να ξεχωρίζει από μακριά. Το εσωτερικό του φέρει νέες επενδύσεις, ενώ τη συνολική εικόνα αναβαθμίζουν πολύ τα μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και σε άλλα τμήματα. Στην καμπίνα του Clio όλοι οι επιβάτες θα φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 391 λίτρων. Κάτω από αυτό είναι τοποθετημένη η δεξαμενή των 32 λτ. του LPG (+ 39 λτ. το ρεζερβουάρ βενζίνης).
Οι τιμές του νέου Renault Clio 1.0 TCe LPG ξεκινούν από τις 21.870 ευρώ, ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία το συνοδεύει με όφελος έως 3.000 ευρώ και 5ετή εργοστασιακή εγγύηση. Ο εξοπλισμός από την αρχική έκδοση evolution είναι πλήρης και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες φώτων και βροχής, προβολείς LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, air condition και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.