Renault Clio 1.5 Blue dCi 100hp


H Renault, όπως συνολικά η αυτοκίνηση, μπορεί να ενστερνίζεται τον εξηλεκτρισμό και τις νέες τάσεις της αγοράς, όμως οι παλιές αξίες δεν παύουν να είναι κλασικές. Οι ντίζελ κινητήρες εξακολουθούν να διατηρούν πιστό και ευρύ κοινό, κάτι που αφουγκράζεται πλήρως το Clio. δλ. Το πετρελαιοκίνητο Clio δεν διαφέρει σε τίποτα από τα υπόλοιπα, βασιζόμενο στο ιδιαίτερα κομψό σχήμα και τους προβολείς LED σχήματος «C» για τη δημιουργία εντυπώσεων, ενώ και οι πολύ καλαίσθητες προαιρετικές 17άρες ζάντες προσθέτουν πόντους. Δεν είναι τυχαίο πως σύμφωνα με έρευνες των Γάλλων, που διεξήγαγαν κατά την εξέλιξη της 4ης γενιάς Clio, η σχεδίαση της προηγούμενης ήταν ένας από τους βασικούς λόγους αγοράς. Για αυτό και έμεινε τόσο πιστό στις γραμμές του Clio MK3, με το αποτέλεσμα να δικαιώνει την επιλογή των σχεδιαστών. Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που διαθέτει εξαιρετικά γραφικά και εντυπωσιακό interface μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης. Ο προαιρετικός  ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών  βελτιώνει κατακόρυφα το περιβάλλον μπροστά από τον οδηγό, ενώ το χορταστικό και μαλακό υλικό του ταμπλό παραπέμπει -κυριολεκτικά- σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Κάτι που δεν διστάζουν να κάνουν και οι χώροι, οι οποίοι είναι εξαιρετικοί για 4 άτομα και τις αποσκευές τους, έχοντας 391 λίτρα διαθέσιμου πορτμπαγκάζ.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα