Πώς θα αρχίσω να πίνω περισσότερο νερό;

Αυτά τα tips θα τα πάρεις μαζί στις διακοπές!

Το ακούς από παντού: διατροφολόγους, γιατρούς, γυμναστές, τη μαμά σου. «Πίνε πολύ νερό». Αν και στα αυτιά σου ακούγεται αυτονόητο, δεν είναι. Δεν είναι λίγες οι φορές που ξεχνιέσαι, το αμελείς, ή  το «ανταλλάσσεις» με ένα αναψυκτικό εκείνη την ώρα που διψάς.

Όμως, ειδικά τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, θα πρέπει να το κάνεις κομμάτι της ζωής σου. Γιατί, εκτός από τις ευεργετικές ιδιότητες, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή αφυδάτωσης και δίνει δροσιά μέσα στον καύσωνα του καλοκαιριού…

Φρούτα & λαχανικά

Αν έχεις… βαρεθεί το νερό, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να μην αφυδατώνεσαι. Δοκίμασε να καταναλώνεις φρούτα και λαχανικά που έχουν αρκετό νερό: καρπούζι, πεπόνι, αγγούρι, κολοκυθάκια, μαρούλι, ντομάτα. Επίσης, μπορείς να τα ανακατέψεις και να φτιάξεις smoothies χωρίς ζάχαρη. Έτσι, θα λάβεις όλες τις ευεργετικές βιταμίνες τους. Τέλειο;

Βάλε ξυπνητήρι

Ξεχνάς να πιεις νερό; No problem. Χρησιμοποίησε το κινητό για ξυπνητήρι, ή κατέβασε εφαρμογές που σε ειδοποιούν για το πότε πρέπει να καταναλώσεις νερό. Αν πάλι δεν το θυμηθείς, άσε το νερό και κοίτα τι γίνεται… με τη μνήμη σου! 

Αρωμάτισέ το

Αν τα έχεις δοκιμάσει όλα και τίποτα δεν πιάνει, μπορείς να «πειράξεις» το νερό με αρώματα φρούτων και μυρωδικών. Η διαδικασία είναι πολύ απλή: γέμισε μια κανάτα με νερό, πρόσθεσε φρούτα και μυρωδικά, τοποθέτησε τη στο ψυγείο και άσε την εκεί για ένα βράδυ. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορα, όπως μέντα, λεμόνι, αγγούρι, ροδάκινο, τζίντζερ, καρπούζι, δυόσμο. Μετά, θα ξανά στερηθείς το νερό;

Δείτε ακόμα
Πώς Διαμορφώνεται η Εξυπηρέτηση Πελατών στην Μετά-COVID Εποχή;

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα