Κινούμαι υβριδικά!
Η Opel εγκαινίασε το καινοτόμο εμπορικό πρόγραμμα «Κινούμαι υβριδικά», δίνοντας τη δυνατότητα σε όλο τον κόσμο να αποκτήσει ένα υβριδικό μοντέλο της μάρκας σε ειδική τιμή (έως 31 Δεκεμβρίου). Η σημαντική αυτή προσφορά ισχύει για τα μοντέλα Corsa Hybrid, Mokka Hybrid και το νέο Grandland Hybrid. Μεταξύ αυτών το πιο προσιτό σε τιμή Corsa Hybrid πρόκειται για μια ιδιαίτερα αξιόλογη πρόταση αγοράς, αποτελώντας ένα ιδανικό αυτοκίνητο για άνετες και οικονομικές διαδρομές στην πόλη, όπως επίσης και για την κάλυψη πιο μακρινών αποστάσεων.
Από 21.900 ευρώ πλήρως εξοπλισμένο
Τώρα με το πρόγραμμα «Κινούμαι υβριδικά» της Opel, το Corsa 1.2 Turbo Hybrid 100 hp EDCT6 διατίθεται στην τιμή των 21.900 ευρώ (έναντι 23.100 ευρώ αρχικής). Το επίσης θετικό γνώρισμα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ότι από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού Edition Pack (το αυτοκίνητο στις φωτογραφίες) είναι εφοδιασμένο με τα πάντα. Πιο αναλυτικά διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση παρέκκλισης από λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη αφής 10 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών (195/55 R16), προβολείς ECO LED και LED προβολείς ομίχλης.
Σβέλτο και με χαμηλή κατανάλωση
Το Corsa Hybrid εφοδιάζεται με ένα νέο υβριδικό 48V Hybrid σύνολο, το οποίο εξασφαλίζει και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης στους ελιγμούς και σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης. Έτσι εξοικονομείται βενζίνη στις καθημερινές αστικές διαδρομές, ενώ με εκπομπές CO2 101 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Στην πόλη όπου άλλωστε θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα, μπορεί να φτάσει σε πραγματικές συνθήκες ακόμα και 65% με ηλεκτρική κίνηση και κατανάλωση κοντά στα 4 λτ./100 χλμ. Σε μεικτές συνθήκες με νορμάλ οδήγηση, η κατανάλωση βρίσκεται και πάλι χαμηλά στα 5,7 λτ./100 χλμ. Με άφημα του γκαζιού ο βενζινοκινητήρας σταματά και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας 48V των 432 Wh καθαρής χωρητικότητας.
Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι το νέος 3κύλινδρος turbo των 1.199 κ.εκ. κύκλου Miller, απόδοσης 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Έξτρα δύναμη παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας των 28 ίππων και 55 Nm. Για τη μετάδοση φροντίζει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη eDCT6, το οποίο διακρίνεται για τις άμεσες και πολύ ομαλές αλλαγές, τόσο στην πλήρως αυτόματη λειτουργία, όσο και στη χειροκίνητη με τα paddles. Το θερμικό μοτέρ μαζί με το ηλεκτρικό συνδυάζονται με πολύ ισορροπημένο τρόπο, θυμίζοντας πολύ full hybrid, όπως ισχύει και για την ανάκτηση ενέργειας που ενισχύει την επιβράδυνση και έτσι φθείρονται λιγότερο τα δισκόφρενα και τα τακάκια. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το τυπικό 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ. ενώ το μοτέρ είναι ιδιαίτερα πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού, επιταχύνει άνετα το γερμανικό supermini και κρατά εύκολα γρήγορους ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο.
Άνετο στην οδήγηση και «ανθεκτικό» στην πίεση
Στην οδήγηση το Corsa Hybrid είναι πολύ ξεκούραστο λόγω του αυτόματου σασμάν, αλλά και γιατί οι αναρτήσεις του «λειαίνουν» με πολύ επιτυχημένο τρόπο τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων. Παρότι άνετο εμφανίζεται ιδιαίτερα σταθερό και σε «εξαντλητικούς» ρυθμούς, τόσο στις ευθείες κινούμενο σε υψηλές ταχύτητες, όσο και σε ορεινές διαδρομές με κλειστές στροφές. Με την επιλογή Sport στο Drive Mode (περιλαμβάνει ακόμα τις Eco και Normal), η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τόσο καλή, που δεν χρειάζεται ο οδηγός να χρησιμοποιεί τα paddles. Ταυτόχρονα το μοτέρ είναι γεμάτο σε απόδοση και λειτουργεί αγόγγυστα μέχρι την υψηλή περιοχή του στροφόμετρου. Σε πολύ κλειστές στροφές και έντονους ρυθμούς, οι κλίσεις που παρουσιάζει είναι λογικές και τα λάστιχα θα αρχίσουν να «σκούζουν» κατόπιν αρκετής πίεσης, όμως και σε αυτές τις συνθήκες το Corsa είναι προβλέψιμο, ελεγχόμενο και το ESP μπαίνει όταν πρέπει.
Στιβαρής κατασκευής εσωτερικό
Στα θετικά γνωρίσματα του Corsa ανήκει και το «νοικοκυρεμένο» εσωτερικό του, το οποίο διαθέτει προσεγμένη ποιότητα με χρήση λεπτού μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό και στιβαρή συναρμογή όλων των επιμέρους τμημάτων. Οι νέες δίχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις στα αναπαυτικά καθίσματα ταιριάζουν με το υπόλοιπο εσωτερικό, όπως και η ενσωματωμένη στο ταμπλό κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών. Τα φυσικά χειριστήρια είναι παρόντα για καλύτερη εργονομία, όπως για τον κλιματισμό, το «Home» του infotainment και το στρογγυλό περιστροφικό για τη ρύθμιση της έντασης του ήχου. Ψηφιακός είναι και ο μινιμάλ πίνακας οργάνων των 7 ιντσών. Οι χώροι στο εσωτερικό του Corsa θα καλύψουν άτομα με ύψος 1,8 μ. και δεν αλλάζουν στο υβριδικό, αφού η μπαταρία 48V είναι τοποθετημένη κάτω από αριστερό κάθισμα. Απαράλλαχτο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 309 λίτρων με τα επίπεδα πλευρικά τοιχώματα και το μεγάλο άνοιγμα.