Οι κύριοι λόγοι που νιώθεις κουρασμένη… πάντα!


Όταν τους διαπιστώσεις, τότε θα ξεπεράσεις και το πρόβλημα!

Μπορεί κάποιοι να μη θεωρούν την καθημερινή κούραση μεγάλη υπόθεση, όμως για άλλους είναι κάτι που εμποδίζουν την καθημερινότητά τους. Οι παράγοντες που συμβάλλουν στο αίσθημα κόπωσης είναι πολλοί και διαφέρουν ανάλογα με τον κάθε άνθρωπο. Παρακάτω θα βρεις μερικούς πιθανούς λόγους για τους οποίους μπορεί να αισθάνεσαι κουρασμένη συνέχεια. 

Διατροφή 

Μπορεί με το να παραλείπεις γεύματα να νομίζεις ότι θα αδυνατίσεις, όμως τα μεγάλα κενά μεταξύ των γευμάτων προκαλούν πτώση σακχάρου στο αίμα, μειώνοντας ενέργεια. Καλό είναι να μη χάνεις γεύματα, να τρως υγιεινά snacks που ενισχύουν την ενέργεια μεταξύ των γευμάτων, ειδικά όταν αρχίζεις να αισθάνεσαι κόπωση. Προτίμησε μπανάνα, κράκερ ολικής άλεσης, μπάρες και ξηρούς καρπούς. 

Έλλειψη ύπνου

Αν κοιμάσαι αργά το βράδυ, μόνο κακό κάνεις στην υγεία σου. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται από 7 έως 9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Σταμάτα να μένεις ξύπνια μέχρι αργά, γιατί θα το «πληρώσεις» την επόμενη μέρα με κούραση και έλλειψη διάθεσης. Αυτό που θα σε βοηθήσει είναι να κοιμηθείς σε ένα ήσυχο δωμάτιο χωρίς να έχεις φώτα και οθόνες αναμμένα στο χώρο. Επίσης, απόφυγε διεγερτικές δραστηριότητες πριν τον ύπνο, όπως η άσκηση, το συνεχόμενο scrolling στο κινητό και η παρακολούθηση τηλεόρασης. 

Καθιστική ζωή 

Η σωματική δραστηριότητα αυξάνει τα επίπεδα ενέργειάς σου. Από την άλλη, ο καθιστικός τρόπος ζωής μπορεί να σε κάνει να αισθάνεσαι μόνιμα κουρασμένη. Μέσα από μια μελέτη, αποδείχθηκε ότι ο καθιστικός τρόπος ζωής, επηρέασε το αίσθημα κόπωσης στις γυναίκες. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι περισσότερο δραστήριες γυναίκες είχαν σημαντικά χαμηλότερο επίπεδο κόπωσης. Αυτό το πόρισμα υποστηρίζει την ιδέα, ότι η αυξημένη σωματική δραστηριότητα συμβάλλει στα καλύτερα επίπεδα ενέργειας.

Άγχος

Το άγχος και το χρόνιο στρες μπορούν να προκαλέσουν μυϊκή ένταση, ψυχοσωματικά προβλήματα και κόπωση. Όταν λειτουργούμε υπό συνθήκες στρες, το σώμα μας αυτόματα μπαίνει σε κατάσταση μάχης ή φυγής. Αυτό προκαλεί αύξηση της κορτιζόλης και της αδρεναλίνης, η οποία προετοιμάζει το σώμα να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις. Σε μικρές δόσεις, αυτή η απόκριση είναι ασφαλής. Σε περίπτωση χρόνιου ή συνεχούς στρες, αυτό επηρεάζει τους πόρους του σώματος, κάνοντάς μας να νιώθουμε εξουθενωμένοι.

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα