Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Οδηγούμε το πρώτο ηλεκτρικό Toyota bZ4X

Το bZ4X δεν μοιάζει με κάποιο άλλο Toyota και σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο. Η Toyota έχει δημιουργήσει μία αιχμηρή και δυναμική αισθητική για το bZ4X, συνδυάζοντας την προηγμένη εμφάνιση ενός ηλεκτρικού οχήματος με τις ιδιότητες ενός SUV. Μπροστά κύριο χαρακτηριστικό είναι η νέα σχεδιαστική υπογραφή της μάσκας «hammerhead» με χαρακτηριστικούς, λεπτούς προβολείς LED. Στο πλάι η σιλουέτα είναι κομψή με χαμηλό συνολικό ύψος, λεπτότερες εμπρός κολόνες και μία χαμηλή γραμμή κατά μήκος του αυτοκινήτου. Τα προστατευτικά στα τόξα των θόλων των τροχών και οι μεγάλοι τροχοί (έως 20 ιντσών) είναι ακροβολισμένοι στις γωνίες του αμαξώματος. Πίσω, οι σχεδιαστές έχουν δώσει και πάλι έμφαση στις γωνίες, με ένα χαρακτηριστικό πίσω φως να εκτείνεται σε όλο το πλάτος του οχήματος. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική, όπως είναι οι αεραγωγοί που βρίσκονται στις γωνίες του εμπρός προφυλακτήρα για τη δημιουργία ομαλών αεροκουρτίνων. Επιπλέον, το bZ4X φέρει μία πλήρη υποδαπέδια ποδιά, μία διαιρούμενη αεροτομή οροφής και (προαιρετικά) ένα διακριτικό πίσω σπόιλερ στο χείλος της ουράς. Χαρακτηριστικά γνωρίσματα αποτελούν ακόμα ο πίσω διαχύτης αέρα και το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ. Όμως υαλοκαθαριστήρας δεν υπάρχει. Ιδιαίτερα μοντέρνα είναι η εικόνα και στο εσωτερικό του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Toyota, όπου και εδώ δεν θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο της μάρκας. Τα πρώτα στοιχεία που τραβούν το ενδιαφέρον είναι η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών (8 ιντσών στη βασική έκδοση) και ο μακριά τοποθετημένος ψηφιακός πίνακας οργάνων. Ο τελευταίος όμως, ανάλογα τη θέση οδήγησης μπορεί να κρύβεται εν μέρει από τι στεφάνη του τιμονιού, παρόλη τη μικρή διάμετρό του. Οι επιλογές πολυμέσων περιλαμβάνουν χρήσιμες συνδεδεμένες υπηρεσίες, με δυνατότητα πρόσβασης μέσω της εφαρμογής Toyota MyT και πολλές λειτουργίες, όπως είναι απομακρυσμένος έλεγχος, μέχρι εντοπισμός του αυτοκινήτου. Στην πολύ πλατιά κεντρική κονσόλα φιλοξενείται και το περιστροφικό χειριστήριο για την επιλογή της drive ή όπισθεν, μαζί με άλλους διακόπτες, όπως είναι για τους διακόπτες Eco Mode, X-Mode, Auto Hold, One Pedal, περιμετρική κάμερα και αυτόματο παρκάρισμα.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr

Διαβάστε επίσης