Αυτή ανήκει δικαιωματικά και διαχρονικά στα Kei cars
Σε αντίθεση με όλο τον υπόλοιπο πλανήτη (ή τη μεγάλη πλειονότητα αυτού, καλύτερα), στην Ιαπωνία τα SUV δεν απολαμβάνουν την κορυφή των πωλήσεων. Αυτή ανήκει δικαιωματικά και διαχρονικά στα Kei cars, μια κατηγορία λιλιπούτειων αυτοκινήτων που δημιουργήθηκε προκειμένου να καταπολεμήσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση και το νέφος πάνω από το Τόκιο. Μέσα σε αυτή κατηγορία, που λέτε, βρίσκεις ωραιότατα σπορτίβ «διαμάντια», σαν το νέο Daihatsu Mira e:S Turbo Concept.
Το «Concept» υποδηλώνει πρωτότυπο, αλλά όπως βλέπουμε το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για τις αντιπροσωπείες. Το αεροδυναμικό πακέτο με τους νέους προφυλακτήρες, το splitter, τις πλαϊνές ποδιές και την χαρακτηριστική αεροτομή οροφής, όπως και τις μαύρες πινελιές σε μάσκα-προφυλακτήρες-καθρέπτες-οροφή-πολυάκτινες 16άρες ζάντες, χαρίζουν έναν ιδιαίτερα δυναμικό χαρακτήρα στο look του Mira. Ένα παρουσιαστικό που, μαζί με το στήσιμο (χαμηλωμένη ανάρτηση, σφιχτότερα αμορτισέρ), αποτελούν προϊόντα της Gazoo Racing.
Όπως σε όλα τα kei cars, έτσι και εδώ το μήκος δεν ξεπερνά τα 3,4 μέτρα (3.395 χλστ.), την ίδια ώρα που ο κυβισμός περιορίζεται μάξιμουμ στα 660 κ.εκ. Το Mira e:S Turbo κινείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο μοτεράκι 653 κ.εκ., που φτάνει τα 65 άλογα σε απόδοση. Μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά σε σύγκριση με τα 49 του ατμοσφαιρικό Mira e:S είναι τρομερή βελτίωση. Συν τοις άλλοις, δεν καλούνται να κινήσουν και πολλά κιλά (770 όλα κι όλα). Έτερη μεγάλη αναβάθμιση σε σχέση με το απλό Mira, η αντικατάσταση του κιβωτίου CVT με 5τάχυτο χειροκίνητο που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς.
Όσοι, δε, θέλουν κάτι ακόμα ταχύτερο και hardcore, υπάρχει η αμιγώς αγωνιστική παραλλαγή του Mira e:S Turbo, κομπλέ με roll cage, χαρακτές δισκόπλακες/τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά (πίσω ταμπούρα) και ρυθμιζόμενη ανάρτηση.