Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Νέο πληθωρικό SUV με «τα πάντα όλα» για 24.900 ευρώ

Άνετους χώρους

Υπερ-πληρότητα παρουσιάζει το νέο αυτό SUV, αφού διαθέτει υβριδικό κινητήρα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, φουλ εξοπλισμό, άνετους χώρους και πολλά ακόμα στην πολύ προσιτή τιμή των 24.900 ευρώ. Παράλληλα προσφέρεται και σε άλλες εκδόσεις με χαμηλότερη τιμή, ωστόσο η συγκεκριμένα έχει τα πάντα όλα!

Πρόκειται για το νέο και χαρισματικό Opel Frontera 1.2 Turbo Hybrid 145 hp eDCT6 Edition Plus στην τιμή των 24.900 ευρώ. Στη βασική του έκδοση Edition είναι φθηνότερο κατά 1.000 ευρώ (από 23.900 ευρώ), ενώ υπάρχει και ο κινητήρας 1.2 Turbo Hybrid 110 hp eDCT6 σε τιμές που ξεκινούν από τις 22.900 ευρώ το Edition και από τις 24.200 ευρώ το Edition Plus. Οπότε σε κάθε περίπτωση το Frontera καλύπτει ένα ευρύ αγοραστικό κοινό.

Βασικός εξοπλισμός Edition: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πίνακας οργάνων 10 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, 1 θύρα USB, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και μηχανικός κλιματισμός. Εξοπλισμός Edition Plus (επιπλέον του Edition): οθόνη αφής 10,1 ιντσών, πλοήγηση, ασύρματη φόρτιση κινητού, 3θύρες USB, εμπρός υποβραχιόνιο, κάμερα οπισθοπορείας, αφαιρούμενο πάτωμα χώρου αποσκευών, δερμάτινο τιμόνι και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Εγγύηση: 5 χρόνια και 5ετής οδική βοήθεια.

SUV με «στιβαρή» εμφάνιση και άπλα χώρων

Το νέο Opel Frontera μπορεί να μην έχει καμία ομοιότητα με το ομώνυμο off road 4×4 του παρελθόντος, όμως εμφανίζει επιβλητικό παράστημα και μοντέρνα σχεδιαστικά γνωρίσματα. Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και η μάσκα Vizor εμπρός αποτελούν σήμα-κατατεθέν όλων των Opel, ενώ ο μυώδης προφυλακτήρας προσθέτει τις απαραίτητες νότες δυναμισμού. Πίσω ξεχωρίζουν τα περίτεχνα LED φανάρια και η περιπετειώδης διαρρύθμιση του προφυλακτήρα, με τα έντονα προστατευτικά (όπως και στον εμπρός). Το νέο Frontera με μήκος 4.385 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο των B-SUV.

Αντίστοιχα στα ανώτερα επίπεδα της κατηγορίας βρίσκονται και οι χώροι του, οι οποίοι είναι άνετοι για όλους και για όλα. Ο αέρας για τα γόνατα στο πίσω κάθισμα είναι πολύς, όπως επίσης και για το κεφάλι, συν του ότι διαθέτει το αρκετό ωφέλιμο πλάτος. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 460 λίτρα και φτάνει έως τα 1.600 λίτρα εφόσον πέσουν οι πλάτες του πίσω καθίσματος. Από πλευράς σχεδιασμού, το εσωτερικό του Frontera ακολουθεί τις στιβαρές γραμμές του αμαξώματος και όσον αφορά την κατασκευή του τα σκληρά πλαστικά είναι συμπαγή και γεροδεμένα. Οι διπλές οθόνες των 10 ιντσών αναβαθμίζουν την τεχνολογική απόχρωση της καμπίνας, ενώ οι πολλές θήκες χωράνε διάφορα μικρά ή μεγαλύτερα αντικείμενα.

Το εξελιγμένο 48V Hybrid μηχανικό σύνολο των 145 ίππων συνδυαστικής ισχύος ταιριάζει ιδανικά στο νέο Opel Frontera, καθώς έχει την απαιτούμενη δύναμη, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα 100% ηλεκτρικής κίνησης. Πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο αναβαθμισμένος βενζινοκινητήρας 1.2 λτ. κύκλου Miller με τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα. Η ισχύς του φτάνει τους 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., μαζί με 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Έξτρα δύναμη παρέχει το ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη των 28 ίππων και 55 Nm που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και αντλεί ενέργεια από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V με ωφέλιμη χωρητικότητα 0,432kWh (ονομαστική 0,890 kWh). Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται με 100% ηλεκτρική ισχύ σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Παράλληλα το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτη δύναμη από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει εύκολα ρυθμούς και επιταχύνει σβέλτα το αμάξωμα των 1.259 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ.). Το Frontera Hybrid μπορεί να κάψει μέχρι και κάτω από 7,0 λτ./100 χλμ. σε μεικτές πραγματικές συνθήκες, ενώ με εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Στην οδήγηση παρουσιάζεται ασφαλές, με μικρές κλίσεις, ουδέτερες αντιδράσεις, καμία υποστροφή ή υπερστροφή. Κοινώς εμφανίζει ουδετερότητα σε κάθε διαδρομή και δεν κουράζει γενικότερα οδηγό και επιβάτες.

Διαβάστε επίσης