Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Μόνο δώρο δεν κάνει η Dacia το Sandero

Οικονομικό και λειτουργικό.

Το πρώτο αυτοκίνητο σε πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη εδώ και αρκετά χρόνια, το Dacia Sandero είναι παράλληλα το οικονομικότερο μικρό χάτσμπακ που πωλείται στην Ελλάδα. Με τιμή από μόνο 15.590 ευρώ, πλήρη εξοπλισμό, άνεση χώρων και 1.000άρη turbo κινητήρα 90 ίππων, δεν υπάρχει άλλο καινούργιο αμάξι σε αυτά τα χρήματα.

Τώρα η Ελληνική αντιπροσωπεία το κάνει ακόμα πιο προσιτό ως προς την απόκτησή του μέσω του ευέλικτου χρηματοδοτικού προγράμματος τύπου Balloon. Ενδεικτικά η δόση βγαίνει μόλις 98 ευρώ το μήνα για ποσό δανείου 7.732 ευρώ, με ονομαστικό επιτόκιο 7,5% (προσαύξηση 0,60% εισφορά Ν.128/1975) και τελευταία δόση 4.209 ευρώ. Το παράδειγμα αυτό αφορά το Sandero 1.0 TCe 90 Expression με την τιμή των 15.590 ευρώ. Με ελάχιστη διαφορά χρημάτων παραπάνω προσφέρεται το ECO-G 100 στις 16.090 ευρώ, το οποίο παρέχει μεγάλη οικονομία σε κόστος καυσίμου με τη χρήση του LPG.

Στον εξοπλισμό του (ανεξαρτήτως κινητήρα), ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης οδικών πινακίδων, infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών και δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με smartphone, αισθητήρες φωτός και βροχής, προβολείς ομίχλης, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, cruise control, μηχανικός κλιματισμός κ.ά. Επίσης, το Sandero συνοδεύεται με εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο).

Όσον αφορά τον αμιγώς βενζίνης 1.000άρη turbo κινητήρα με την ισχύ των 90 ίππων και τη ροπή των 160 Nm από τις 2.100 σ.α.λ. συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και είναι επαρκέστατος για το ελαφρύ αμάξωμα των 1.048 κιλών. Εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 174 χλμ./ώρα, με κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στο Sandero ECO-G η ισχύς ανεβαίνει στους 100 ίππους και τα 170 Nm, ενώ το υγραέριο αποθηκεύεται σε μια δεξαμενή 40 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ και δεν μειώνει στο ελάχιστο το ρεζερβουάρ των 50 λίτρων της βενζίνης. Η κατανάλωση υγραερίου βρίσκεται στα 8,2 λτ./100 χλμ., όμως με μέση τιμή LPG 0,886 ευρώ/λτ. έναντι 1,733 ευρώ/λτ. η αμόλυβδη το κόστος είναι πολύ χαμηλότερο (7 ευρώ για LPG έναντι 11 ευρώ για βενζίνη ανά 100 χιλιόμετρα).

Εκτός από τις πολύ χαμηλές τιμές του, το Sandero με το μοντέρνου σχεδιασμού αμάξωμα των 4.088 χλστ. μήκους, 1.848 χλστ. πλάτους, 1.499 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.604 χλστ., ξεχωρίζει και για τους κορυφαίους χώρους στην κατηγορία των supermini. Στο πίσω τμήμα του εσωτερικού του θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα και πιο ψηλά άτομα, χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων, το οποίο φτάνει τα 1.455 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.

Διαβάστε επίσης