Μαυρομάτικα φασόλια: Γιατί να τα εντάξεις στη διατροφή σου

Forever Woman

Είναι εύκολα, οικονομικά και φυσικά γευστικά!

Είναι από τα πιο νόστιμα και πιο θρεπτικά όσπρια. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αξίζουν μια θέση στη διατροφή μας καθώς έχουν εξαιρετικά οφέλη και στην υγεία μας! Πάμε να δούμε ποια είναι αυτά.

Είναι superfood

Τα μαυρομάτικα φασόλια έχουν ελάχιστες θερμίδες και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Μόνο μία κούπα μαυρομάτικα φασόλια καλύπτει το 45% των καθημερινών μας αναγκών σε φυτικές ίνες, το 58% σε φυλλικό οξύ και το 31% σε πρωτεΐνες.

Κρατούν την καρδιά μας γερή

Το μαυρομάτικα φασόλια περιέχουν κάλιο. Το κάλιο είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία όλων των κυττάρων, των ιστών και των οργάνων του σώματος. Επίσης η κατανάλωσή τους συμβάλει στην πρόληψη και τον έλεγχο της αυξημένης πίεσης του αίματος αλλά και των καρδιακών νοσημάτων.

Διατηρούν καλή τη μνήμη μας

Η βιταμίνη Β1, που περιέχουν τα μαυρομάτικα, συμβάλει στην καλή λειτουργία των εγκεφαλικών κυττάρων, τη διατήρηση της μνήμης και των γνωστικών μας ικανοτήτων.

Πηγή σιδήρου

Τα μαυρομάτικα είναι πηγή σιδήρου. Μόλις 1/2 φλιτζάνι βρασμένα μαυρομάτικα φασόλια περιέχει 2.2 mg. Για να αυξήσεις λοιπόν την απορρόφηση του φυτικού σιδήρου, φρόντισε να τα καταναλώνεις συνδυαστικά με τροφές που περιέχουν βιταμίνη C.