Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Καρακομπλέ turbo hybrid με 19.990 ευρώ

Με αποδοτικό κινητήραυβριδική τεχνολογία 

Οι απαιτήσεις των αγοραστών είναι πολυσύνθετες και αυξημένες όσον αφορά την απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου, ακόμα και όταν πρόκειται για μικρό μοντέλο. Εξάλλου δεν θα το χρειαστεί κανείς μόνο για να κινείται στην πόλη, αλλά και για να κάνει ταξίδια φορτωμένο με επιβάτες και αποσκευές. Οπότε θα πρέπει να διαθέτει αποδοτικό κινητήραυβριδική τεχνολογία για πιο χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, αρκετούς χώρους και να είναι εφοδιασμένο με όλο το σύγχρονο εξοπλισμό. Και όλα αυτά να συνδυάζονται σε μια προσιτή τιμή αγοράς.

Μια τέτοια περίπτωση που εμφανίζει πληρότητα σε όλους τους τομείς, είναι το Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid F/L MY25. Με την έκπτωση των 600 ευρώ που ισχύει σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις του, η τιμή του ξεκινά από τις 19.990 ευρώ (από 18.990 ευρώ χωρίς το 48V Hybrid). Το ήπιο σύστημα των 48 Volt με τη μίζα/γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και στην επιτάχυνση με επιπλέον ισχύ έως 12,2 kW (16,6 PS) ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Έτσι ενισχύεται η απόκριση και την ελαστικότητα του βενζινοκινητήρα από τις χαμηλές στροφές. Η μπαταρία φορτίζει αυτόματα κατά τη διάρκεια της οδήγησης και μέσω της ανάκτησης ενέργειας.

Στην πράξη, ο 3κύλινδρος τούρμπο των 998 κ.εκ. διακρίνεται πρωτίστως για την ομαλή και μεστή λειτουργία του, αφού οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και το επίπεδο θορύβου πολύ χαμηλό. Στα θετικά συγκαταλέγεται και το τράβηγμα, χάρις και τη ροπή των 172 Nm από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ., με τα 100 άλογα να αναλαμβάνουν από τις 4.500 έως τις 6.000 σ.α.λ. Πολύ καλή είναι η συνεργασία του μοτέρ και με το εύχρηστο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων (διατίθεται και με το 7DCT). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 11,1 δλ. και η τελική φτάνει τα 183 χλμ./ώρα, ενώ η μέση τιμή της κατανάλωσης και οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 5,1 λτ./100 χλμ. και 112 γρ./χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις). Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει το i20 και στο δρόμο. Οι αναρτήσεις του με την ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση διαχειρίζονται καλά τις ανωμαλίες των δρόμων, ενώ το άμεσο τιμόνι, οι μικρές κλίσεις και η αρκετή πρόσφυση δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να πιέσει και στις στροφές.

Τα αξιόλογα χαρακτηριστικά του Hyundai i20 συνεχίζονται και στο εσωτερικό του, το οποίο αναβαθμίστηκε τεχνολογικά και σε εξοπλισμό στο MY25. Για παράδειγμα διαθέτει στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσώνοθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσώνπλοήγηση και το Hyundai BlueLink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως με το smartphone. Στάνταρ είναι ακόμα η κάμερα οπισθοπορείας, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κ.α. Όσον αφορά την κατασκευή του εσωτερικού τα σκληρά συμπαγή πλαστικά είναι ιδιαίτερα γεροδεμένα και αυτό γίνεται αισθητό τόσο μέσω της αφής, όσο και από την απουσία τριγμών. Στα ατού του i20 είναι οι οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και για τους πιο ψηλούς, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 262 λίτρα (352 λτ. το μη υβριδικό).

Διαβάστε επίσης