Είχαμε αναφερθεί στα άσχημα νέα για τις τιμές του Netflix
Ωστόσο έγινε και μια ακόμα κίνηση που δεν θα αρέσει σε πολλούς. Έχει κυκλοφορήσει το φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις από την πλατφόρμα, ώστε να μπορέσει να κερδίσει κοινό και χρήμα. Μάλιστα τα στοιχεία των συνδρομητών δεν θα χρησιμοποιούνται για εμπορική εκμετάλλευση σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές.
Θα αναφερθούμε στην συνέχεια σε αυτό, ωστόσο πλέον έρχονται κι άλλα άσχημα νέα. To Netflix ανέφερε πως οριστικά στις αρχές της νέας χρονιάς θα μπει τέλος στο μοίρασμα κωδικών και λογαριασμών όπως αναφέρει και η Wall Street Journal. Μάλιστα θα υπάρχει έξτρα χρέωση για κάθε αντίστοιχο λογαριασμό. Σίγουρα θα υπάρξουν αντιδράσεις. Αλλά και αρκετές αλλαγές στους συνδρομητές οι οποίοι παρακολουθούν σειρές και ταινίες μέσω άλλων ατόμων στην πλατφόρμα. Το Netflix θεωρεί πως από τα σχεδόν 225 εκ. συνδρομητές τουλάχιστον το 1/3 από αυτούς βλέπει “δωρεάν” το περιεχόμενο και θα βάλει χρέωση σε αυτούς και μένει να μάθουμε περισσότερα στο προσεχές διάστημα.
Σε συνέχεια του προηγούμενου θέματος, όπως έγινε πλέον γνωστό, στα 6,99 δολάρια θα είναι η μηνιαία χρέωση για τη νέα, φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις του Netflix. Η οποία βγήκε στις ΗΠΑ. Ωστόσο, υπάρχουν αντιδράσεις γιατί το πακέτο «Basic with ads» της Netflix περιλαμβάνει 5-7 λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα. Ενώ δεν προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να «κατεβάζουν» ταινίες ή σειρές. Μπορεί αυτό να ήταν γνωστό μεν, αλλά αρχικά, ένας μικρός αριθμός σειρών και ταινιών δεν θα ήταν διαθέσιμος λόγω περιορισμών στα δικαιώματα. Ωστόσο οι τίτλοι που δεν βρίσκονται σε αυτό είναι περισσότεροι. Μάλιστα από τα πιο μεγάλα ονόματα και ανήκει στο 5-10% της πλατφόρμας.
Ο chief operating officer Greg Peters ανέφερε για τις αντιδράσεις:
«Στόχος μας είναι να μειώσουμε αρκετά τον αριθμό των σειρών και των ταινιών, που δεν είναι διαθέσιμες προς θέαση, αλλά για την ώρα αυτό δεν είναι εφικτό να συμβεί».
Η Netflix απέρριπτε εδώ και χρόνια την ιδέα των διαφημίσεων. Ωστόσο η φθηνότερη συνδρομή επανήλθε επί τάπητος μετά και τη σημαντική μείωση των συνδρομητών τα τελευταία τρίμηνα. Η πλατφόρμα έχασε συνδρομές τα πρώτα δύο τρίμηνα και αναμένει να προσθέσει μόλις επιπλέον 1 εκατομμύριο συνδρομητές στο τρίτο τρίμηνο. Παγκοσμίως, οι συνδρομητές του Netflix φτάνουν τους περίπου 221 εκατομμύρια, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη υπηρεσία streaming στον κόσμο.
Πηγή: cineramen.gr