Το DS 4 βρίσκεται στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος, αφού αποτελεί ένα μικρομεσαίο μοντέλο που συνδυάζει στοιχεία από τα χάτσμπακ και τα Crossover, χάρη στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, των 189 χιλιοστών. Άλλωστε υπάρχει και η έκδοση DS 4 Cross με τις μπάρες οροφής, τα προστατευτικά τμήματα και το σύστημα Advanced Traction Control (χιόνι, λάσπη, άμμο) για όσους θέλουν να πατάνε πιο άνετα εκτός δρόμου. Το νέο DS 4 δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το Citroen DS 4 που αντικαθιστά, το οποίο έμοιαζε σε μεγάλο βαθμό με το δεύτερης γενιάς C4. To ολοκαίνουργιο DS 4 πωλείται με τους κινητήρες βενζίνης 1.2 PureTech 130, 1.6 PureTech 180, 1.6 E-Tense 225 PHEV και το ντίζελ της δοκιμής, το 1.5 BlueHDi 130. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ από τον εξοπλισμό της αρχικής έκδοσης Bastille+ δεν λείπει κάτι ουσιαστικό. Σίγουρα θα ήταν καλύτερα αν στις 30.100 ευρώ που ξεκινάει το 1.5 BlueHDi 130 περιλάμβανε και την κάμερα οπισθοπορείας, γιατί πλέον είναι στάνταρ σε πιο οικονομικά μοντέλα και ιδίως στα πιο αρεστά SUV. ο πρώτο στοιχείο που τραβά το ενδιαφέρον στο νέο DS 4, δεν είναι άλλο από τον ανάγλυφο σχεδιασμό του. Ολόκληρο το αμάξωμα των 4,4 μ. μήκους, φέρει αιχμηρά στοιχεία, έντονα νεύρα και γλυπτές επιφάνειες. Μπροστά τραβούν τα βλέμματα τα κάθετα φώτα LED σχήματος «L», οι πολύ λεπτοί προβολείς και η μεγάλη τρισδιάστατη μάσκα με το μοτίβο σε σχήμα διαμαντιού. Στο πλάι διακρίνονται τα διαδοχικά νεύρα, η έντονη γωνία που σχηματίζεται στις πίσω κολόνες με το μαύρο φινίρισμα και το σήμα της DS, καθώς και οι πτυσσόμενες χειρολαβές των θυρών. Το εσωτερικό του DS 4 ακολουθεί πιο μινιμάλ σχεδιασμό με τις απαλές διαδοχικές καμπύλες και τις καθαρές γραμμές γενικότερα. Την προσοχή στην ποιότητα τονίζουν τα μαλακά υλικά στο άνω τμήμα του ταμπλό (όχι όμως και στη μεγάλη μπροστινή επιφάνεια), στο πάνω μέρος όλων των θυρών και στην κεντρική κονσόλα. Η συναρμογή και το φινίρισμα είναι και αυτά με τη σειρά τους προσεγμένα, όπως και οι επενδύσεις των αναπαυτικών και με πολύ καλή πλευρική στήριξη καθισμάτων.
Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr