Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Δοκιμή Kia Picanto 1.2 MPI 79 PS AMT 5

H kia  συνεχίζει να επενδύει στα αυτοκίνητα πόλη

Η Kia είναι από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που συνεχίζει να επενδύει στα αυτοκίνητα πόλης και να ενισχύει το Picanto, το οποίο πετυχαίνει πολύ καλές πωλήσεις, που το τοποθετούν στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας. Ούτως ή άλλως το μικρότερο Kia αποτελεί σταθερή αξία εδώ και 20 χρόνια, υιοθετώντας στην τελευταία του έκφανση πολύ δυναμική σχεδίαση και πλήρη πακέτα εξοπλισμού, ανεξαρτήτως έκδοσης.

To νέο Picanto ανοίγει τον τιμοκατάλογο στη χώρα μας από τις 16.390 ευρώ στην έκδοση 1.0 Optimum με τον τρικύλινδρο 1.000άρι των 63 ίππων με στάνταρ 5 χρόνια δωρεάν service και 7ετή εργοστασιακή εγγύηση που ισχύουν για όλα τα νέα Kia. Αχτύπητη τιμή στο A-Segment, ειδικά όταν βάλουμε στη συζήτηση τις εξοπλιστικές παροχές που τη συνοδεύουν. Από τη βασική κιόλας έκδοση, το κορεατικό μίνι προσφέρει: 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία μεγάλης – μεσαίας σκάλας φώτων, ψηφιακό πίνακα οργάνων, infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, πλοήγηση, Kia Connect, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες. Το GT-Line -όπως είναι το αυτοκίνητο της δοκιμής- βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας και της κατηγορίας γενικότερα και διατίθεται αποκλειστικά 1.200άρη των 79 ίππων, σε τιμές που ξεκινούν από 19.090 ευρώ το χειροκίνητο και από 19.890 ευρώ το αυτόματο.

Πρωταγωνιστής του ανανεωμένου Kia Picanto δεν είναι άλλος από το εμπρός μέρος. Εκεί όπου συναντάμε εντελώς διαφορετική προσέγγιση, με δυο μεγάλα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν σφεντόνα (διαγώνιο «Y», να το θέσουμε πιο  «επιστημονικά») να κυριαρχούν, μια λωρίδα LED να τα ενώνει, το νέο σήμα της εταιρίας από πάνω και το γεμάτο εισαγωγές προφυλακτήρα. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος 3.605 χλστ., πλάτος 1.595 χλστ., ύψος 1.485 χλστ. και μεταξόνιο 2.400 χλστ.), το Picanto διαθέτει έντονη προσωπικότητα και πολύ δυναμικό εμπρός μέρος, υιοθετώντας στοιχεία από το μεσαίο SUV Sorento.

Με πολύ πιο επιθετική εμφάνιση και γεμάτο σπορ στοιχεία στην έκδοση GT-Line, αναμφίβολα πρόκειται για την πιο δυναμική πρόταση της κατηγορίας.  Στο προφίλ βρίσκουμε πολύ όμορφες 16άρες ζάντες (14άρες και 15άρες οι άλλες εκδόσεις) και ποδιές, ενώ πίσω τραβούν τα βλέμματα ο διαχύτης και η αεροτομή. Η διπλή απόληξη της εξάτμισης, που συναντούσαμε στο προηγούμενο Picanto GT-Line, δυστυχώς απουσιάζει, αλλά τουλάχιστον έχει δώσει περισσότερη επιφάνεια στο πλαστικό του διαχύτη. Ευχάριστη αναβάθμιση και εδώ τα νέα φανάρια, που επίσης ενώνονται από μπάρα LED.

Τα ωραία του Picanto GT-Line συνεχίζονται στο εσωτερικό, που κάλλιστα θα μπορούσε να παραπέμπει σε μικρό hot hatch. Ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένα με συνθετικό δέρμα ημιμπάκετ, λευκές ραφές στο τιμόνι και τη φούσκα του επιλογέα, απομίμηση αλουμινίου στο ταμπλό, αλουμινένια πεντάλ, όπως ακριβώς περιμένεις την καμπίνα κοιτώντας το εξωτερικά. Πέρα από τον πολύ ωραίο διάκοσμο, το Picanto δίνει έμφαση και ως προς την κατασκευή του, χρησιμοποιώντας ποιοτικά και σωστά μονταρισμένα πλαστικά, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε τέσσερις επιβάτες να κάτσουν με την άνεσή τους. Μάλιστα δεν περιορίζει το ύψος στο μέσο όρο, αλλά επιτρέπει και αναστήματα γύρω στο 1,85 μ. να μη βρίσκουν τα κεφάλια τους στην οροφή ή τα πόδια τους στις πλάτες των καθισμάτων. Ακόμα καλύτερο το πορτμπαγκάζ, που με 255 λίτρα είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Μοναδικό μείον το ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

Διαβάστε επίσης