Το πολύ δημοφιλές μικρομεσαίο SUV Peugeot 3008
Δικαίως έχει βρεθεί ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών, γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει αυξημένες ανέσεις και χώρους, με πολυτέλεια και σπορτίφ χαρακτηριστικά. Τώρα υπάρχει ένας ακόμα πολύ βασικός λόγος για να το επιλέξει κανείς και αφορά τη δελεαστική τιμή που προσφέρεται στην αρχική, αλλά πλουσιοπάροχη έκδοσή του.
Συγκεκριμένα το 3008 1.2 PureTech 130 Active Pack πωλείται από 27.900 ευρώ και είναι πολύ πιο προσιτό και συμφέρον από άλλα C-SUV αυτής της -ανωτέρου επιπέδου- κλάσης. Παράλληλα συνοδεύεται από ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού σε όλους τους τομείς, στοιχείο που το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό ως αγορά. Πρόσθετη αξία και σιγουριά εξασφαλίζουν στον κάτοχο του 3008 τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και οδικής βοήθειας.
Εξοπλισμός Peugeot 3008 Active Pack
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Αναγνώριση οδικής σήμανσης
- Αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων
- Φώτα LED φώτα εμπρός – πίσω
- Infotainment με οθόνη 8 ιντσών, λειτουργία Mirror Screen (Apple Carplay/Android Auto)
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες στάθμευσης πίσω
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Διζωνικός κλιματισμός
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Το πολύ ελκυστικό σε σχεδιασμό Peugeot 3008 με το ανάγλυφο αμάξωμα των 4.447 χιλιοστών μήκους, 1.841 χλστ. πλάτους, 1.624 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.675 χλστ., αποπνέει δυναμισμό, από όποια πλευρά και να το περιεργαστεί κανείς. Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του, τόσο σε σχεδιασμό, όσο σε τεχνολογία και ποιότητα κατασκευής. Το πρωτοποριακό Peugeot i-cockpit συνθέτουν ο ψηφιακός παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η οθόνη πολυμέσων των 8 ιντσών (10 ιντσών σε άλλες εκδόσεις).
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ προσεγμένα σε ποιότητα, με τις μαλακές σε υφή επιφάνειες στο ταμπλό και στις πόρτες να έχουν τον πρώτο λόγο. Ανωτέρου επιπέδου είναι ο διάκοσμος, όπως και ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας με τους διακόπτες που παραπέμπουν σε πλήκτρα. Το εσωτερικό του 3008 είναι «γενναιόδωρο» και σε χώρους, αφού μπορεί να φιλοξενήσει δίχως πρόβλημα και τους πιο ψηλούς επιβάτες. Large είναι και το πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο τετραγωνισμένο σχήμα.
Την κίνηση του Peugeot 3008 των 27.900 ευρώ αναλαμβάνει ο γνωστός και πολυβραβευμένος 1.2 PureTech. Το τρικύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη είναι γεμάτο με δύναμη από τις χαμηλές στροφές και δεν «λαχανιάζει» μέχρι τις πιο υψηλές, δίνοντας την αίσθηση στον οδηγό ότι κάτω από το εμπρός μυώδες καπό υπάρχει πιο μεγάλο και δυνατό μοτέρ. Η επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. επιβεβαιώνει την «σπιρτάδα» του μοτέρ, για το οποίο η Peugeot ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ. (88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Το 3008 δεν είναι μόνο σπορτίφ σε εμφάνιση, αλλά και σε οδική συμπεριφορά. Οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας έχουν πετύχει για ακόμα τη «μαγική συνταγή», αφού το μικρομεσαίο SUV της Peugeot συνδυάζει κράτημα, αίσθηση και άνεση με ένα πολύ πετυχημένο και ισορροπημένο τρόπο. Από τη μια πλευρά οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων και από την άλλη ελέγχουν με μαεστρία τις κινήσεις του πληθωρικού αμαξώματος. Στις ευθείες η σταθερότητά του είναι υποδειγματική, ενώ στις στροφές εντυπωσιάζει με την ουδετερότητα και ομοιογένειά του. Ο οδηγός στρίβει το τιμόνι και το 3008 ακολουθεί αδιαμαρτύρητα τις εντολές, με μικρές κλίσεις, στιβαρότητα και αυξημένη πρόσφυση. «Fun to drive» οικογενειακό SUV, αλά Peugeot.