Χριστόφορος Παπακαλιάτης: «Με τον Δημήτρη Λιγνάδη δεν γίναμε ποτέ φίλοι»

Forever Woman

Καρκινώματα και τοξικά πράγματα υπάρχουν σε όλους τους χώρους

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης παραχώρησε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή Τετ α τετ με τον Τάσο Τρύφωνος. Ο γνωστός σεναριογράφος και ηθοποιός μίλησε για τις εξελίξεις με το Me Too, τον Δημήτρη Λιγνάδη το Maestro αλλά και το τηλεοπτικό tου μέλλον. Συγκεκριμένα δήλωσε:

«Δεν μου έτυχε ποτέ, δεν είδα ποτέ ή κατάλαβα κάτι τέτοιο. Δεν θεωρώ ότι είναι πράγματα που συμβαίνουν μόνο στο χώρο το δικό μας. Σε αυτό διαφωνώ πάρα πολύ και κυρίως για τα νέα παιδιά και για τους γονείς να νομίζουν ότι το παιδί τους θα πάει σε αυτόν τον χώρο και αυτός ο χώρος είναι τόσο τοξικός. Καρκινώματα και τοξικά πράγματα υπάρχουν σε όλους τους χώρους. Με τον Δημήτρη Λιγνάδη δεν γίναμε ποτέ φίλοι ή κολλητοί, αλλά η συμπεριφορά του απέναντί μου ήταν κανονική. Ήταν μια ανάμνηση.

Απέφυγα με άποψη να τοποθετηθώ δημόσια για όλα αυτά γιατί δεν θα ήθελα να είχα μια άποψη για πράγματα που δεν έχω δει. Δεν αμφισβήτησε κανείς το ταλέντο του, την φαντασία του και την παιδεία του, αλλά όλα αυτά ήταν κάτι τελείως διαφορετικό, δικό του και τα έχασα, έπεσα από τα σύννεφα, φυσικά και σοκαρίστηκα και θορυβήθηκα για όλα όσα γίνονταν εκείνη την εποχή. Για αυτό είχα επιλέξει τότε την απόλυτη ησυχία. Όχι γιατί δεν είχα άποψη -είχα με τους δικούς μου ανθρώπους- γιατί δεν έπρεπε να έχω δημόσια άποψη.

Δεν μου άρεσε που για 1-2 χρόνια τον κάθε ηθοποιό σε μια παράσταση και δουλειά τον ρωτούσαν για έναν άλλον συνάδελφο και ήταν σαν παίκτες ριάλιτι, όπου όλοι ηθοποιοί έπρεπε να πούνε για άλλους ηθοποιούς. Ήταν πολύ σκληρό, απάνθρωπο και πολύ μακριά από κάθε μορφής τέχνης. Τώρα ότι μπορεί να γίνονται προσπάθειες προκειμένου να καθαρίσουν τα πράγματα, είμαι απόλυτα υπέρ αυτού αρκεί να γίνονται με μέτρο κι από αυτούς που είναι ειδικοί και ξέρουν. Όχι από τον καθένα».

Όσο για το τηλεοπτικό του μέλλον δήλωσε:

«Είχε κλείσει η σκέψη για την επιστροφή στην τηλεόραση. Αυτό άλλαξε λόγω covid γιατί ετοίμαζα την ταινία που θα έκανα. Και ενώ ήταν όλα έτοιμα, ήρθε η πανδημία, έκλεισε ο κινηματογράφος και περίμενε να περάσει όλο αυτό για να ξεκινήσουμε. Και επειδή καθυστερούσε, είχα το Maestro και σκέφτηκα να το κάνω μία μίνι σειρά γιατί μου ζητούσαν να κάνω κάτι στην Ελλάδα. Ένας από τους λόγους που έβαλα τους Παξούς είναι για να είμαστε πιο προστατευμένοι από την πανδημία. Γράφοντάς την είδα τι ενδιαφέρον έχουν αυτοί οι ήρωες σεναριακά. Είχα πέσει ακριβώς μέσα και οι ηθοποιοί το ανέβασαν πάρα πολύ.

Όταν τελειώσει τo Μaestro, δε θα ξανακάνω τηλεόραση. Δε γίνεται. Ανακάλυψα στο Maestro ότι έχω κι εγώ αλλάξει. Ειδικά μετά τις ταινίες, ο τρόπος που χειρίζομαι τα πράγματα, δεν είναι τόσο ο τηλεοπτικός τρόπος, είναι ο κινηματογραφικός τρόπος. Αυτό είναι τρομερά χρονοβόρο και κοστοβόρο και ψυχοφθόρο».

Διαβάστε
ακόμα