Χούλα Χουπ: Η πιο fun γυμναστική που έχει αναμνήσεις από την παιδική σου ηλικία

Έτοιμη για Χούλα Χουπ;

Η αλήθεια είναι ότι η εποχή των 80s κάνει comeback σε πολλούς τομείς: το ντύσιμο, το μακιγιάζ τη μουσική, το χορό, ενώ τώρα και το χούλα χουπ ανήκει στην γυμναστική. Μάλιστα, εδώ δεν μιλάμε για έναν fun τρόπο να κάνεις γυμναστική, αφού μπορεί να σου δώσει τρομερά οφέλη αλλά και να το δοκιμάσεις στην παραλία, κατά τη διάρκεια των διακοπών σου.

Οδηγός για αρχάριες

Ακόμα κι αν το είχες δοκιμάσει πιο μικρή, μπορεί να χρειαστεί να το επαναφέρεις στη μνήμη σου. Οπότε, στην περίπτωση που ξεκινάς τώρα, καλό είναι να αγοράσεις ένα χούλα χουπ, το οποίο όταν το ακουμπάς στο έδαφος θα φτάνει κάπου μεταξύ της μέσης και του στήθους σου. Ξεκίνα πρώτα με μια πιο ελαφριά εκδοχή του χούλα χουπ και όταν συνηθίσεις πάρε ένα πιο βαρύ.

Χούλα χουπ για αερόβια υγεία

Όπως συμβαίνει με το περπάτημα και την κολύμβηση, με τον ίδιο τρόπο, το χούλα χουπ είναι απαραίτητο για την αερόβια υγεία. Ακόμα, βελτιώνει την κυκλοφορία του οξυγόνου στο σώμα, μειώνει το ρίσκο για διαβήτη και βοηθά στην υγεία του εγκεφάλου. Μάλιστα, περίπου 150 λεπτά μέτριας άσκησης ή 75 λεπτά έντονης είναι αρκετά για να δεις αυτά τα αποτελέσματα.

Μείωση κοιλιακού λίπους

Γενικότερα, το χούλα χουπ δυναμώνει τον κορμό σου, ενώ μειώνει το λίπος από τη μέση και την κοιλιά. Επίσης, πλέον είναι και πιο αποτελεσματικό κι από το περπάτημα.

Κάψιμο θερμίδων

Και μέσα σε όλα αυτά, μαζί με την διασκέδαση που σου προσφέρει, υπάρχει και το κάψιμο των θερμίδων. Μόνο 30 λεπτά αρκούν για να να κάψεις 165 θερμίδες (για τις γυναίκες) και 200 θερμίδες (για τους άντρες) . Μπορεί να μην τις θεωρείς πολλές, αλλά τουλάχιστον είναι περισσότερες από το περπάτημα. Όσο για το καλύτερο; Θα τις έχεις κάψει και με πιο διασκεδαστικό τρόπο…

Δείτε ακόμα
4 τρόποι για να μην πάθεις burnout

Διαβάστε
ακόμα