Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Χαρισματικό και σε τιμή το νέο Opel Mokka

Με αρκετές αναβαθμίσεις

Opel έχει λανσάρει εδώ και λίγο καιρό το ανανεωμένο Mokka, το οποίο φέρει αρκετές αναβαθμίσεις σε σχεδιασμό, τεχνολογία και κινητήρες. Αναμενόμενα θα περίμενε κανείς ότι οι βελτιώσεις αυτές θα οδηγούσαν σε αυξήσεις τιμών, όμως η ελληνική αντιπροσωπεία το κάνει πιο προσιτό από πριν μέσω των προωθητικών ενεργειών που συνοδεύουν όλες τις εκδόσεις του. Για παράδειγμα η τιμή των 19.900 ευρώ που ξεκινά το Mokka με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 Turbo 136 hp είναι πολύ χαμηλή για τα δεδομένα των B-SUV και με τέτοια ισχύ, ενώ συμφέρον είναι και με το υβριδικό σύνολο μαζί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 1.2 Hybrid 145 hp eDCT6.

Η τιμή βάσης των μόλις 19.900 ευρώ που ισχύει για το Mokka και μάλιστα με τον 1.200άρη turbo κινητήρα των 136 ίππων είναι δύο κύρια χαρακτηριστικά που το κάνουν ακόμα πιο δελεαστικό προς τον ενδιαφερόμενο αγοραστή. Παράλληλα το νέο Opel Mokka έχει κερδίζει από πριν τις εντυπώσεις με τον πολύ μοντέρνο και σπορτίφ εξωτερικό του σχεδιασμό, ενώ ο συνδυασμός τιμής – ισχύος αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν οθόνη οδηγού 10 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων ορίων ταχύτητας, ηλεκτρονικός μονοζωνικός κλιματισμός, αισθητήρες φωτός και βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, τιμόνι με δέρμα και φώτα ECO LED.

Με 1.000 ευρώ επιπλέον (20.900 ευρώ) διατίθεται το Mokka στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Edition, περιλαμβάνοντας επιπλέον δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών Diamond cut με ελαστικά διαστάσεων 215/60 και μαύρη οροφή. Με τον πιο αποδοτικό κινητήρα 1.2 Hybrid 145 hp eDCT6 ξεκινά από την έκδοση Edition και προσφέρεται από 24.650 ευρώ, τιμή που είναι και πάλι ιδιαίτερα ανταγωνιστική για μικρό υβριδικό SUV αυτής της ισχύος, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και δυνατότητα κίνησης 100% ηλεκτρικά.

Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα που τροφοδοτούν το ανανεωμένο Opel Mokka, το αρχικό 1.200άρι 3κύλινδρο turbo με τη μέγιστη ισχύ των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και των 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Είναι σε θέση να επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς το αμάξωμα 1.219 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ.), ενώ σύμφωνα με την Opel καταναλώνει 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 127 γρ./χλμ. CO2 (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το υβριδικό σύνολο διαθέτει τον ίδιο βενζινοκινητήρα, όμως στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT6 ενσωματώνεται και ηλεκτροκινητήρας ισχύος 28 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία με την ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα των 0,9 kWh. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., καταναλώνει 4,8 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 108 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Επίσης στους ελιγμούς, στις εκκινήσεις και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, εξοικονομώντας έτσι καύσιμο.

Στα θετικά γνωρίσματα του Mokka ανήκει και το πολύ μοντέρνο εσωτερικό του, όπου κυρίαρχο στοιχείο αποτελούν οι δύο στάνταρ οθόνες των 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment με τα πιο μοντέρνα γραφικά. Νέου σχεδιασμού είναι ακόμα το τιμόνι και τα διακοσμητικά στην κονσόλα και στις πόρτες. Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή, με χρήση λεπτών μαλακών επιφανειών σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών και γεροδεμένη συναρμογή. Το Mokka είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος χωρίς πρόβλημα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 350 λίτρων (1.105 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα) με το τετραγωνισμένο σχήμα ικανοποιεί.

Διαβάστε επίσης