BMW i4 eDrive40 ηλεκτρική και φινετσάτη


Η BMW μπήκε από πολύ νωρίς στο νόημα της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας από τις αρχές 2011 κιόλας το πρωτότυπο i3 και βάζοντάς το στην παραγωγή δυο χρόνια αργότερα. Η διορατική ματιά των Βαυαρών είδε πως τα plug-in υβριδικά είχαν πρώτα το «ρεύμα», καθυστερώντας την παρουσίαση αμιγώς ηλεκτρικής γκάμας, Την τελευταία διετία, ωστόσο, ρεφάρουν και πρωταγωνιστούν. Στην καμπίνα επιβατών κυριαρχεί η curved διάταξη των δυο οθονών, που απαρτίζουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τον έλεγχο του συστήματος iDrive 8. Η εντυπωσιακή διαρρύθμιση έχει μεταφερθεί αυτούσια από το iX, αποτελούμενη από μια οθόνη 12,3 ιντσών (για το καντράν) και μια ακόμα 14,9 ιντσών (για το infotainment), ακριβώς δίπλα της. Ένας ηλεκτροκινητήρας 340 ίππων που αποδεικνύεται «εργοστάσιο». Η ακαριαία επιτάχυνση είναι συνώνυμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οπότε είσαι προετοιμασμένος. Η BMW ανακοινώνει 5,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο ο τρόπος που στέλνει η eDrive40 τα 2.125 κιλά της στον ορίζοντα, φέρνουν τον πραγματικό χρόνο περισσότερο στα 5,3-5,4 δλ.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα