Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Αυτοκίνητο με 20.000 ευρώ χαρίζει χρόνια στον οδηγό

Ξεκούραστο και άνετο!

Η κίνηση στους αστικούς δρόμους, οι αμέτρητες αλλαγές των ταχυτήτων στα χειροκίνητα σασμάν και η αυξημένη κατανάλωση καυσίμου στην πόλη, είναι ορισμένα βασικά στοιχεία που επιβαρύνουν την υγεία αλλά και την τσέπη χιλιάδων οδηγών καθημερινά. Αν παράλληλα η απόκτησή του έχει στοιχίσει πολλά χρήματα, δεν κάνει την καθημερινότητά του εύκολη και τον γεμίζει άγχος και κούραση, τότε σίγουρα του κόβει χρόνια.

Αντιθέτως, ένα νέο αυτοκίνητο χαρίζει χρόνια στον οδηγό του γιατί είναι πολύ ξεκούραστοάνετο, εξοπλισμένο με όλα τα κομφόρ και με κατανάλωση στην πόλη που είναι επιπέδου σκούτερ. Συν του ότι η τιμή του είναι η χαμηλότερη με διαφορά από οποιοδήποτε άλλο φουλ υβριδικής τεχνολογίας μοντέλο και δεν αφήνει άφραγκο τον κάτοχό του. Το μοντέλο που κάνει καλό στην υγεία του οδηγού, είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα», το νέο MG3 Hybrid+. Με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων και τιμή από 19.950 ευρώ δεν υπάρχει άλλο νέο αυτοκίνητο με τέτοια χαρακτηριστικά.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο MG3 Hybrid+ έχει το ισχυρό αλλά και ολιγαρκές σε καύσιμο φουλ υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής τροφοδοτείται με ρεύμα από την μπαταρία των 1,83 kWh, η οποία επαναφορτίζεται συνεχώς όταν το όχημα ρολάρει, επιβραδύνει ή και με τη βοήθεια του θερμικού μοτέρ. Έτσι κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για εκατοντάδες μέτρα και μέχρι τουλάχιστον τα 80 χλμ./ώρα, ενώ με την επιλογή «Ισχυρό» στην Ανάκτηση Ενέργειας που επιλέγεται από την οθόνη πολυμέσων, μοιάζει πολύ με αμιγώς ηλεκτρικό στην οδήγηση, χωρίς να έχει την ανάγκη φόρτισης από εξωτερική πηγή.

Παράλληλα ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας κύκλου Atkinson 102 ίππων και 128 Nm ροπής, συνεργάζεται ιδανικά με το ηλεκτρομοτέρ, δίχως ο θόρυβος που παράγει να ενοχλεί. Στην πόλη ο οδηγός μπορεί εύκολα να πετύχει καταναλώσεις κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ., ενώ ακόμα «πατημένο» και σε μεικτές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 5,4 λτ./100 χλμ. Συν του ότι με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Επίσης, ο οδηγός έχει ανά πάσα ώρα και στιγμή γρήγορες επιταχύνσεις στη διάθεσή του, αφού 8,0 δλ. αρκούν για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ το 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση μόλις 5,0 δλ.

Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση εξασφαλίζει περισσότερη άνεση και ησυχία στο «σταμάτα-ξεκίνα», μαζί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και τις «απορροφητικές» αναρτήσεις. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το MG3 Hybrid+ παραπέμπει σε μικρομεσαίο χάτσμπακ, μιας και περνά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων με στιβαρό τρόπο και χωρίς ανεπιθύμητους θορύβους. Παρά τον προσανατολισμό του στην άνεση, το MG3 Hybrid+ δεν θα απογοητεύσει όσους θέλουν να πιέσουν στις στροφές. Το τιμόνι ικανοποιεί με την αίσθηση, την ακρίβεια και το βάρος του, τα φρένα είναι πολύ καλά σε απόδοση, οι κλίσεις είναι λογικές, η συμπεριφορά του είναι ελεγχόμενη και το ESP δεν αφήνει περιθώρια για τάσεις αποσταθεροποίησης.

Από την αρχική έκδοση Excite, το MG3 Hybrid+ 195 PS με τιμή από 19.950 ευρώ εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα «καλούδια». Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει infotainment με εύχρηστη οθόνη 10,25 ιντσών, navigation, σύστημα απομακρυσμένου ελέγχου MG iSMART Lite, πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 4 θύρες USB, κ.ά. Σημαντική είναι ακόμα η παροχή των 7 ετών/150.000 χλμ. εργοστασιακής εγγύησης και της 7ετούς δωρεάν οδικής βοήθειας.

Διαβάστε επίσης