Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Άπαιχτο και σε τιμή το αυτόματο Hyundai i20

Με αυτόματο κιβώτιο

Όσοι ζουν και μετακινούνται καθημερινά στην πόλη, και έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο, γνωρίζουν τί βάλσαμο είναι η ελευθερία από το πεντάλ του συμπλέκτη. Ειδικά όταν αυτή συνδυάζεται με συμπαγείς διαστάσεις και ευελιξία, αλλά παράλληλα επαρκέστατους χώρους και καλές επιδόσεις. Αρετές που βρίσκεις σε αρκετά σουπερμίνι, αλλά μόνο ένα είναι το πιο προσιτό τουρμπάτο αυτόματο. Και δεν είναι άλλο, από το Hyundai i20.

To i20 1.0T 7DCT ξεκινά στη χώρα μας από τις 20.590 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 600 ευρώ) και αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή, για όποιον αναζητά μοντέλο της κατηγορίας με την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου και το γκάζι υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ. Η βασική έκδοση Exclusive μόνο κατ’ όνομα είναι τέτοια, καθώς προσφέρει πρακτικά τα πάντα: infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών, μαζί με πλοήγηση και το σύστημα τηλεματικής Hyundai BlueLink με έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως, 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείαςαισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων. Και φυσικά, όπως όλα τα Hyundai, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων.

Ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο κινητήρας και το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη είναι ζευγάρι πλασμένο για την ελληνική πραγματικότητα, στο κλεινόν άστυ. Οι 100 ίπποι και τα 200 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. περνούν με ομαλό τρόπο στο δρόμο, ενώ το 3κύλινδρο turbo μοτέρ δεν ενοχλεί με δονήσεις ή κραδασμούς. Το πρόγραμμα Comfort μέσω του Drive Mode είναι το πιο ισορροπημένο για την καθημερινή χρήση γιατί οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται στις κατάλληλες στροφές, χωρίς να κρεμάει ο κινητήρας ή να ανεβάζει ψηλά στροφές. Στην επιλογή Eco οι αλλαγές γίνονται σε πολύ χαμηλές στροφές, ενώ αντιθέτως το Sport ενδείκνυται για όσους θέλουν πλήρη ισχύ και πιο άμεση απόκριση μαζί με περισσότερο βάρος στο τιμόνι. Παράλληλα ο οδηγός μπορεί να αλλάξει και χειροκίνητα ταχύτητες με τη μετακίνηση του λεβιέ προς τα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με μια μεικτή πραγματική κατανάλωση κοντά στα 7,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 119 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Εξαιρετικά τα πηγαίνει και ο εσωτερικός κόσμος του i20, όπου θα βολευτούν τέσσερις (μπορεί και πέντε) ενήλικες μεγάλου αναστήματος, απολαμβάνοντας γεροδεμένη κατασκευή, ευχρηστία στο χειρισμό του συστήματος πολυμέσων και ένα από τα μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ της κατηγορίας, που φτάνει στα 352 λίτρα. Πολύ καλό και στο δρόμο το κορεατικό σουπερμίνι, αξιοποιώντας το σχετικά σφιχτό (αλλά όχι κουραστικό) σετάρισμα της ανάρτησης και παρουσιάζοντας μικρές κλίσεις, στιβαρό πάτημα και υψηλού επιπέδου κράτημα, ακόμα και υπό έντονη πίεση.

Διαβάστε επίσης