Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

VW Golf GTD 2.0 TDI 200PS DSG

Οι πετρελαιοκινητήρες έχουν αρχίσει ήδη να μαζεύονται στο πατάρι της αυτοκίνησης, ενώ ούτως ή άλλως απαντώνται ολοένα λιγότερο σε σπορ κατασκευές. Το GTD καλύπτει και τις δυο προδιαγραφές, αποτελώντας την ντίζελ εναλλακτική στο πολυθρύλητο GTI. Ο εξοπλισμός δεν θα μπορούσε να μην είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας όλη τη συνομοταξία των συστημάτων ασφαλείας, Innovision Cockpit και head-up display, Top-Sport καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις και πολλά άλλα. Η σύνδεση GTD-GTI γίνεται αυτόματα, μόλις δεις το γερμανικό hot hatch. Ο προφυλακτήρας με το διαμαντοειδές μοτίβο και τα αντίστοιχα φώτα ομίχλης κεντρίζουν το βλέμμα, όπως και οι προαιρετικές 19άρες ζάντες (17 ιντσών στάνταρ) Adelaide, δίνοντάς σου ευθύς αμέσως να καταλάβεις πως έχεις να κάνεις με ένα σπορ, αλλά όχι κραυγαλέο αυτοκίνητο. Οι πλαϊνές ποδιές οδηγούν το μάτι στο προστατευτικό του πίσω προφυλακτήρα, το οποίο -προς τιμήν του- δεν υποδύεται τον διαχύτη. Οι απολήξεις εδώ είναι διπλές στο αριστερό μέρος, αντί μία και μία όπως στο GTI, χαρίζοντας επιπλέον πόντους διακριτικότητας στο GTD. Highlight, βέβαια, δεν είναι άλλο από τη φωτιζόμενη μάσκα. Οι δυο λωρίδες που ενώνουν τα φανάρια με το σήμα της VW αποτελούνται από LED, δημιουργώντας μια φαντασμαγορική οπτασία με τα ημέρας που φωταγωγούν από άκρη σε άκρη το πρόσωπο του Golf! Ο δυναμισμός δεν λείπει ούτε από το εσωτερικό. Με το που ανοίγεις την πόρτα, το μάτι σου δέχεται τα κατάλληλα ερεθίσματα από τα μπάκετ καθίσματα, με το παραδοσιακό καρό μοτίβο του Golf GTI. Το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, τις κόκκινες ραφές και την απολαυστικά παχιά στεφάνη σε βάζει στο κλίμα, μαζί με την εξαιρετική θέση οδήγησης. Παράλληλα, το Innovision Cockpit με την διπλή διάταξη των οθονών 10 και 10,25 ιντσών (για πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων αντίστοιχα) χαρίζει την προαπαιτούμενη πια hightech νότα. Το Golf GTD δεν το παίρνεις για να το φορτώνεις κόσμο και μπαγκάζια, όμως. Θα χρειαστεί να το κάνεις μεν, αλλά ο χαρακτήρας του σε τραβάει προς το «κυνήγι». Όπως τραβάει γενικότερα η ροπή του 2λιτρου πετρελαιοκινητήρα, μετατρέποντας το ντίζελ GTI σε εν δυνάμει τιμωρό ακόμα και του Golf R στις ρεπρίζ!

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr

Διαβάστε επίσης