Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Βιβλίο του Dr. John Hoover: Πώς να δουλεύεις για έναν ηλίθιο, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Πώς να δουλεύεις για έναν ηλίθιο, περίληψη και κριτική του βιβλίου.

Ένα ενθουσιώδες, σοφό, ψυχολογικό και απόλυτα επαγγελματικό εγχειρίδιο γεμάτο χιούμορ και καυστική σάτιρα για όσους έχουν ένα αφεντικό πάνω από το κεφάλι τους. Όποιος αναγνώστης εργάζεται οπουδήποτε ως υπάλληλος, όχι μόνο θα απολαύσει το βιβλίο αλλά και θα βρει χρήσιμες συμβουλές για το πώς να αντιμετωπίσει το αφεντικό του.

Ο ευφυής συγγραφέας που και ο ίδιος έχει συνεργαστεί, κάτω από το ζυγό ενός αφεντικού, σε πολλές περιόδους της ζωής του, έγραψε την πρώτη έκδοση αυτού του βιβλίου το 2003 σαν σάτιρα, για να αντιμετωπίσει το υπόγειο ρεύμα θυμού και δυσαρέσκειας που διατρέχει τις επιχειρήσεις. Το βιβλίο θα σε κάνει να γελάσεις και, αν θέλεις, να αφήσεις ένα αντίτυπο στο γραφείο του χειρότερου εχθρού σου για να το δει το αφεντικό και να πιστέψει ότι ο εχθρός σου διαβάζει για εκείνον!!!

Οι άνθρωποι που βρίσκονται σε απόγνωση γιατί εργάζονται για αυτό το Ηλίθιο αφεντικό, τους δημιουργείται η αίσθηση ότι αντικρίζουν την άβυσσο. Οι υφιστάμενοι που συνεχίζουν να πηγαίνουν στο γραφείο, αν και έχουν χάσει την αλλοτινή χαρά τους για τη δουλειά, πρέπει να παίξουν σωστά τα χαρτιά τους, μαθαίνοντας τους κανόνες του παιχνιδιού.

Εκείνα όμως που μας εκνευρίζουν στους άλλους, γράφει ο συγγραφέας, είναι συχνά τα εκνευριστικά χαρακτηριστικά που έχουμε εμείς. Αν λοιπόν θέλεις να έχεις θετικές σχέσεις με το αφεντικό σου, να εγκαταλείψεις τα 4 καταστροφικά «K» :

  • Κατακρίνω το αφεντικό.
  • Κατηγορώ το αφεντικό.
  • Καυγαδίζω με το αφεντικό.
  • Κατατρέχω το αφεντικό.

Εκπληκτικές συμβουλές επιτυχίας αναφέρονται σε κάθε σελίδα του βιβλίου ανάλογα με το ποιος τύπος αφεντικού σού έχει τύχει. Ο συγγραφέας κατατάσσει τα αφεντικά σε δέκα κατηγορίες ατόμων, που καθένα συνδυάζει τα δικά του χαρακτηριστικά και χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση προκειμένου να μην τρελαθείς αφενός, και αφετέρου να κάνεις όμορφα τη δουλειά σου.

Θα σου αποκαλύψω τα 10 είδη αφεντικών (τα χαρακτηριστικά τους θα τα βρεις μέσα στο βιβλίο), αλλά η ουσία βρίσκεται στο πώς αντιμετωπίζεις εκείνο που έτυχε σε σένα. Προσωπικά, πιστεύω, ότι αυτή η ευφυής θεωρία ή σάτιρα, ισχύει εξίσου σωστά και για τους πελάτες, από τους οποίους εξαρτάται μια επιχείρηση.

Είναι λοιπόν:

  • τα Καλά Αφεντικά
  • τα Αφεντικά-Θεοί
  • τα Μακιαβελικά Αφεντικά
  • τα Σαδιστικά Αφεντικά
  • τα Μαζοχιστικά Αφεντικά
  • τα Παρανοϊκά Αφεντικά
  • τα Απρόθυμα Αφεντικά
  • τα Ανέτοιμα Αφεντικά
  • τα Αφεντικά-Κολλητοί
  • και τα Ηλίθια Αφεντικά

Σου θυμίζουν κάτι από τη ζωή σου αυτοί οι «τύποι» ηγέτη; Στο βιβλίο, θα μάθεις όχι μόνο τα χαρακτηριστικά τους και πώς φέρονται σε επαγγελματικές περιπτώσεις στη δουλειά, αλλά θα ακολουθήσεις και τα 12 βήματα Απεξάρτησης από τα Ηλίθια Αφεντικά, όπως οι Ανώνυμοι Αλκοολικοί.

Πραγματικά, η πένα του συγγραφέα, με σαρκαστικό και καυστικό τρόπο, πηγαίνει ως το κόκκαλο παρουσιάζοντάς σου όλη την γκάμα συναισθημάτων και λάθος αντιδράσεων του εργαζόμενου – μέχρι να κάνει το σωστό που του προτείνει και να αναρρώσει τελικά από το θυμό του.

Θα ταυτιστείς, θα ξεκαρδιστείς, θα πάρεις ιδέες και θα βοηθηθείς όσο δεν φαντάζεσαι.

Ένα σύγχρονο βιβλίο ηγεσίας με τις ωραιότερες συμβουλές που έχω διαβάσει/ ακούσει από έναν σύμβουλο στελεχών σε θέματα ηγεσίας και επικοινωνίας.

Θα το λατρέψεις.

Πηγή: vivlio.gr

Διαβάστε επίσης