Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

«Τζάμπα» έρχεται το νέο MG ZS Max Hybrid+

Άνετο και στιβαρό στην οδήγηση

Η MG με το νέο ZS Max Hybrid+ 197 PS έφερε τα πάνω κάτω στα μικρομεσαία SUV, αφού προσφέρει ένα πληρέστατο full hybrid μοντέλο στη χαμηλότερη -και με διαφορά- τιμή της κατηγορίας, το οποίο καίει ελάχιστη βενζίνη, είναι άνετο, ευρύχωρο και πλήρως εξοπλισμένο. Με τιμή από μόνο 23.550 ευρώ είναι πιο προσιτό ακόμα και από μικρά υβριδικά SUV, ενώ παράλληλα διατίθεται και το αμιγώς βενζίνης ZS Max 1.5 GDI 115 hp στην εξαιρετική και πάλι χαμηλή τιμή των 20.950 ευρώ.

197 ίπποι με κατανάλωση 4 λτ./100 χλμ.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο ZS Max Hybrid+ έχει το πολύ αποδοτικό υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων και 465 Nm ροπής. Παρά την αυξημένη του απόδοση, η κατανάλωση σε ήπιους αστικούς ρυθμούς πέφτει εύκολα κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ., λόγω του ότι κινείται πολύ με τον ηλεκτροκινητήρα και το ρεύμα που παρέχει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh. Το δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 136 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.5 λτ. κύκλου Atkinson φτάνει τους 102 ίππους και τα 128 Nm. Κατά την πλήρη επιτάχυνση κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και «ανοίγει» γρήγορα εν κινήσει, ενώ σε μεικτή χρήση η κατανάλωση παραμένει και πάλι χαμηλά, κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η είσοδος στο Δακτύλιο ελεύθερη καθημερινά. Σε αστικές συνθήκες το ZS Max Hybrid+ θυμίζει στην οδήγηση πολύ ηλεκτρικό αυτοκίνητο χάρη στο συνδυασμό του δυνατού ηλεκτρομοτέρ, τη δυνατότητα επιλογής της ανάκτησης ενέργειας στο επίπεδο «Ισχυρό» που μοιάζει με one-Pedal (υπάρχει «Ήπιο» και «Μεσαίο») και την αρκετή ενέργεια από την μπαταρία. Η MG αναφέρει ότι φτάνει αμιγώς ηλεκτρικά έως τα 87 χλμ./ώρα, ωστόσο υπό συνθήκες μπορεί να αγγίξει τα 100 χλμ./ώρα.

Τις πολύ καλές ανέσεις που απολαμβάνουν οι επιβάτες του νέου MG ZS Max Hybrid+ ενισχύει και η «απορροφητική» του ανάρτηση. Είναι κατάλληλα σεταρισμένη έτσι ώστε να μην είναι ούτε τόσο μαλακή που θα νιώθει ο οδηγός ότι το αυτοκίνητο «πλέει», αλλά ούτε και πολύ σφιχτή που να κοπανάει όταν περνάει από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η συμπεριφορά του υπό έντονη πίεση στις στροφές παρουσιάζεται προβλέψιμη και ελεγχόμενη, εμφανίζοντας ένα ελαφρύ άνοιγμα του εμπρός μέρους πριν αναλάβουν δράση τα ηλεκτρονικά συστήματα. Αντίστοιχα και το πίσω μέρος του δεν εμφανίζει ανεπιθύμητες αντιδράσεις σε απότομες αλλαγές φορτίων, ενώ ο οδηγός λαμβάνει καλό βάρος και αμεσότητα από το τιμόνι. Τα φρένα ύστερα από παρατεταμένη χρήση δεν εμφανίζουν σημάδια κόπωσης, ωστόσο το πεντάλ είναι σκληρό στο πάτημα.

Προσεγμένο σε ποιότητα και ευρύχωρο

Το νέο MG ZS Max εμφανίζει σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό του με τη μίνιμαλ αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα. Τα 4.430 χλστ. μήκους, 1.818 χλστ. πλάτους, 1.635 χλστ. ύψους και το μεταξόνιο των 2.610 χλστ. έχουν αξιοποιηθεί κατάλληλα και σε χώρους, αφού όλοι οι επιβάτες χωράνε άνετα όπου και να κάτσουν. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων, ενώ με πεσμένες τις πίσω πλάτες φτάνει έως τα 1.457 λίτρα. Από πλευράς κατασκευής έχει γίνει χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό και στις πόρτες, η συναρμογή είναι πολύ γεροδεμένη και ο διάκοσμος έχει νότες πολυτέλειας. Παράλληλα, οι ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων και του εύχρηστου συστήματος πολυμέσων ενσωματώνονται αρμονικά στο ταμπλό και ενισχύουν το σύγχρονο προφίλ του αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης