Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

«Τζάμπα» έρχεται το νέο Citroen C3 και με απόσυρση

Η επιτυχία του γαλλικού B-SUV θα συνεχιστεί

Η Citroen χτύπησε διάνα με την αλλαγή του C3 από σουπερμίνι σε SUV, καθώς έγινε best seller με το που ήρθε στην ελληνική αγορά. Κατευθείαν στις πρώτες θέσεις των συνολικών πωλήσεων στην Ελλάδα, αφήνοντας πίσω του εδραιωμένες δυνάμεις και πολύ «βαριά χαρτιά». Κάτι μας λέει ότι η επιτυχία του γαλλικού B-SUV όχι μόνο θα συνεχιστεί, αλλά θα απογειωθεί με τις νέες προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας που περιλαμβάνουν και απόσυρση.

Με αυτά και με αυτά, το νέο C3 ξεκινά στη χώρα μας από τις μόλις 17.300 ευρώ (χωρίς το bonus απόσυρσης). Τιμή ουσιαστικά ασυναγώνιστη για μικρό SUV 4 μέτρων, με 1.200άρη τούρμπο κινητήρα 100 ίππων και πολύ αξιόλογα συνολικά χαρακτηριστικά. Στη βασική έκδοση You! υπάρχουν τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ηλεκτρικοί καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός, προβολείς LED με αυτόματη λειτουργία, ψηφιακός πίνακας οργάνων και βάση smartphone station. Εξαιρετική επιλογή και η επόμενη έκδοση Plus, που τιμολογείται στις 18.900 ευρώ (χωρίς το bonus απόσυρσης) και προσφέρει οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, καθίσματα Advanced Comfort, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο 60/40, υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι, οροφή Bi-Ton, μπάρες οροφής, προστατευτικές ποδιές προφυλακτήρα, τροχοί 17 ιντσών (αντί 16) και εξωτερικά διακοσμητικά Color Clips.

Τώρα με το bonus απόσυρσης που παρέχει μόνο η Citroen, ο πελάτης απαλλάσσεται από το μεταχειρισμένο του αυτοκίνητο δίχως να αναλωθεί με γραφειοκρατίες, αφού όλες τις απαραίτητες ενέργειες τις αναλαμβάνει η Citroen. Έτσι δίνει το παλιό του αυτοκίνητο κερδίζοντας χρήματα που δεν θα τα έπαιρνε αν το έδινε αλλού για απόσυρση ή ανακύκλωση και μέσα σε λίγες μέρες θα οδηγεί ένα πιο ασφαλές, άνετο και με χαμηλότερο κόστος χρήσης αυτοκίνητο. Όπως είναι στην συγκεκριμένη περίπτωση το νέο Citroen C3, το οποίο θα του βγει ακόμα φθηνότερο!

Το «SUV-οποιημένο» νέο C3 είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, καθώς έχει διατηρήσει τη σιλουέτα του σε συμπαγή επίπεδα (μήκος 4.015 χλστ., πλάτος 1.755 χλστ., ύψος 1.567 χλστ. και μεταξόνιο 2.540 χλστ), διανθίζοντάς τη με ξεκάθαρα crossover γραμμές – αυτό δηλαδή που ζητούν σχεδόν όλοι οι αγοραστές, από ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Η καμπίνα ενστερνίζεται μινιμαλιστική φιλοσοφία με απλές ευθείες γραμμές, που δημιουργούν τρία επίπεδα στο ταμπλό με πολλές θήκες, δίχως όμως να λείπουν οι απαραίτητες οθόνες. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται και νιώθουν πολύ άνετα, ενώ στο πίσω υπερυψωμένο κάθισμα φιλοξενούνται άτομα με ύψος 1,80 μέτρα δίχως να στριμωχτούν. Επίσης, το αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ο σχεδιασμός του καθίσματος και το χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνουν περισσότερο. Πρόσθετα τα εξαιρετικά αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort με 10 χλστ. επιπλέον αφρώδους υλικού υψηλής πυκνότητας (στις εκδόσεις Plus και Max) ενισχύουν ακόμα πιο πολύ την άνεση. Το πορτμπαγκάζ με το μεγάλο άνοιγμα και τα επίπεδα πλευρικά τοιχώματα ικανοποιεί με τα 328 λίτρα και φτάνει έως τα 1.180 λίτρα μέχρι την οροφή εφόσον πέσουν οι πίσω πλάτες.

Η άνεση έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και ως προς την οδική συμπεριφορά του μικρού Γάλλου. Η καινοτόμος ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushion (διπλά προοδευτικά υδραυλικά στοπ) «λειαίνει» ιδανικά τις διαδοχικές ανωμαλίες της ασφάλτου όπως και πολλές ακόμα κακοτεχνίες με ένα μοναδικό τρόπο. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα Smart Car Platform, το νέο C3 εκτός από άνετο στην οδήγηση, είναι και πολύ σταθερό. Παρά την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (197 χλστ.) και το μαλακό του σετάρισμα, «γαντζώνει» στην άσφαλτο ακόμα και όταν πιέζεται σε δρόμους με στροφές. Σύμμαχος του οδηγού είναι σε κάθε περίπτωση και ο αποδοτικός 1.200άρης τρικύλινδρος τούρμπο κινητήρας των 100 ίππων και 205 Nm (από τις 1.750 σ.α.λ. μάλιστα), που συνδυάζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.) με χαμηλή κατανάλωση (6,7 λίτρα/100 χλμ. στη δοκιμή) και τέλη κυκλοφορίας μόλις 81 ευρώ (126 γρ. CO2/χλμ.).

Διαβάστε επίσης