Με υβριδικό κινητήρα
Με τα σημερινά δεδομένα, για ένα μικρομεσαίο Crossover αυτοκίνητο, με υβριδικό κινητήρα ισχύος 145 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και όλο τον εξοπλισμό, ούτε που φτάνει το ποσό των 23.000 ευρώ. Σε αυτά τα λεφτά ποσά διατίθενται κυρίως μικρά SUV αλλά όχι αυτής της απόδοσης, ενώ «απλά» μικρομεσαία με τέτοιο budget είναι ελάχιστα και αυτά με χειροκίνητο σασμάν και χαμηλότερη ισχύ. Οπότε είτε ο πελάτης θα χρειαστεί να βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, ή να κάνει κάποιες παραχωρήσεις.

Εκτός κι αν επιλέξει το μοναδικό υβριδικό Crossover με αυτόματο κιβώτιο και 145 άλογα στην τιμή των 22.900 ευρώ, που δεν είναι άλλο από το νέο Citroen C4 Plus Pack 1.2 Hybrid 145 e-DSC6. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας, έγχρωμη οθόνη οδηγού TFT 5 ιντσών, infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, 3 θύρες USB, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και οροφή Bi-Ton με μαύρη πέρλα. Επίσης, το νέο Citroen C4 καλύπτεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Κατάλληλος ο κινητήρας 1.2 Hybrid 145 e-DSC6

Το μηχανικό αυτό σύνολο «φοριέται» πλέον από πολλά μοντέλα του ομίλου Stellantis και παρουσιάζει στο σύνολο του αξιόλογα χαρακτηριστικά μαζί με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DSC6. Ο 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και των 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. μαζί με το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm αποδίδουν συνδυαστικά 145 άλογα. Παρότι 48V Hybrid και όχι Full Hybrid, δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης στις μανούβρες και σε χαμηλές ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα (κυρίως με τον κλιματισμό στο off). Ως εκ τούτου στην πόλη πέφτει η κατανάλωση βενζίνης, ενώ το ρεύμα στο ηλεκτρικό μοτέρ παρέχει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με διαθέσιμη ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα 0,432kWh (ονομαστική 0,890 kWh). Ο οδηγός απολαμβάνει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, άμεση απόκριση στο γκάζι και σβέλτες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ.) και εν κινήσει. Σε αστικό περιβάλλον κίνησης και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς η κατανάλωση βρίσκεται κοντά στα 6 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες καίει κοντά στα 8 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Η άνεση σε πρώτο πλάνο
Το νέο Citroen C4 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 προσφέρει απλόχερα άνεση σε όλα τα επίπεδα. Από την στιγμή που θα κάτσουν οι επιβάτες στα πολύ αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας 15 χιλιοστών, θα νιώσουν πολύ βολικά και ξεκούραστα. Εν κινήσει η πατενταρισμένη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions κάνει το θαύμα της, αφού δημιουργεί ένα «χαλί» μεταξύ καμπίνας και οδοστρώματος, φιλτράροντας με επιτυχημένο τρόπο την πλειοψηφία των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Ταυτόχρονα, η προσεγμένη ηχομόνωση κρατά εκτός της καμπίνας τις περισσότερες οχλήσεις από εξωγενείς θορύβους. Μαζί με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, οι φιλοξενούμενοι του Citroen C4 απολαμβάνουν μια «λιμουζινάτη» αίσθηση στο δρόμο, ύστερα και από πολύωρες διαδρομές. Μολονότι άνετο, οι κλίσεις του αμαξώματος διατηρούνται σε εξόχως λογικά πλαίσια και η πρόσφυση των τροχών είναι αυξημένη. Όσο για τις ευθείες των εθνικών οδών, το C4 τις «καταπίνει» με χαρακτηριστική ευκολία και χωρίς… αναταράξεις όταν περνά από τα ανάγλυφα τμήματα της ασφάλτου.

Την άνεση ενισχύει και η ευρυχωρία του εσωτερικού. Το μοντέρνας αισθητικής C4 με μήκος 4.350 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.525 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ. χωράει χωρίς πρόβλημα και τους πιο ψηλούς στο πίσω κάθισμα, χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια. Καθόλα ικανοποιητικό είναι το τετραγωνισμένο και με πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων. Στα θετικά γνωρίσματα της καμπίνας του γαλλικού μικρομεσαίου Crossover ανήκει και η πολύ ποιότητα κατασκευής με χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό και στις πόρτες, με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή των διαφόρων επιμέρους επιφανειών.








