Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i

To Yaris Cross πραγματοποιεί μαγευτική πορεία στο στίβο των πωλήσεων εδώ και περίπου ένα χρόνο κυκλοφορίας. Βασικός λόγος για αυτό είναι η πλήρης γκάμα, που αποτελείται από βενζινοκίνητες, υβριδικές, αυτόματες και τετρακίνητες εκδόσεις. Το Yaris Cross Hybrid AWD-i τοποθετείται στην κορυφή, ξεκινώντας στη χώρα μας από τις 27.770 ευρώ και φτάνοντας μέχρι τις 32.910 για την πλουσιότερη έκδοση όλων, την Premium Edition. Όποιος θέλει υβριδικό Yaris Cross αλλά δεν κόπτεται για την τετρακίνηση, μπορεί να το αποκτήσει από τις 22.020 ευρώ. Όποιος, πάλι, είναι φαν των πατροπαράδοτων βενζινοκινητήρων, το Yaris Cross με τον 1.500άρη των 125 ίππων εκκινεί από τις 20.020 ευρώ. Εμφανισιακά το Hybrid, AWD-i ή μη, δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα Cross. Τα σήματα στην πίσω πόρτα και το μπλε χρώμα σε αυτό της Toyota, στη μάσκα, είναι αυτά που διαχωρίζουν τα υβριδικά από τα αμιγώς βενζινοκίνητα, αλλά δεν χρειάζεται παραπάνω κιόλας. Ο ογκώδης προφυλακτήρας μπροστά και τα δυο αιχμηρά φανάρια στην κορυφή, χαρίζουν μια άκρως επιβλητική όψη στο πρόσωπο του Yaris Cross. Οι φουσκωμένοι θόλοι και τα προστατευτικά στο πλάι δηλώνουν ξεκάθαρα SUV καταβολές, για να φτάσουμε στο πίσω μέρος και να συναντήσουμε μια μικρογραφία του RAV4 με επιρροές από το Corolla Cross! Αντίθετα με ότι συμβαίνει εξωτερικά, το εσωτερικό του Yaris Cross είναι παρόμοιο με του αδελφού χάτσμπακ. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών (4 ιντσών στη βασική έκδοση) και κάποιες διαφορετικές επενδύσεις. Στην προκειμένη, δε, έχουμε και δέρματα στα καθίσματα, που ενισχύουν την αίσθηση πολυτέλειας. Η παρουσία του υβριδικού συστήματος έχει έναν και μόνο σκοπό: την επίτευξη χαμηλών δεικτών κατανάλωσης. Κι όχι απλά το καταφέρνει, αλλά διαπρέπει! Το Hybrid Dynamic Force απαρτίζεται από το 3κύλινδρο 12βάλβιδο VVT–i μοτέρ των 1.5 λίτρων, ισχύος 92 ίππων και 120 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων και 141 Nm ροπής. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 177,6V, η οποία φορτίζει όταν ο οδηγός πατάει φρένο ή σηκώνει το πόδι του από το γκάζι (ανάκτηση ενέργειας), αλλά και με τη βοήθεια του βενζινοκινητήρα (όπου χρειάζεται).

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr

Διαβάστε επίσης