Το φθηνότερο νέο αυτόματο C-SUV των 26.680 ευρώ.
Aποτελεί ένα ιδανικό συνδυασμό οικογενειακού αυτοκινήτου, που θα είναι σε θέση να καλύψει πολλαπλές ανάγκες μετακινήσεων, εντός και εκτός πόλης. Πλέον δεν υπάρχει C-SUV που να μην έχει στην γκάμα του επιλογή με αυτόματο κιβώτιο, ενώ κάποια μοντέλα δεν περιλαμβάνουν καθόλου χειροκίνητο σε καμία έκδοση.
Ένα από αυτά είναι το άρτι αφιχθέν ανανεωμένο Renault Arkana, το οποίο υπέστη μεγάλη μείωση τιμών κατά 4.000 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις του. Τώρα λοιπόν, το Arkana 1.3 TCe 140 hp EDC7 MHEV evolution κοστίζει από μόνο 26.680 ευρώ, τιμή χαμηλότερη από οποιοδήποτε άλλο αυτόματο C-SUV, αλλά και από πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα με χειροκίνητο σασμάν. Συν του ότι πρόκειται για ένα πληθωρικό και με δυναμικό σχεδιασμό κουπέ SUV, το οποίο διαθέτει φουλ στάνταρ εξοπλισμό και καλύπτεται με 5ετή εργοστασιακή έκδοση. Οπότε τα οφέλη που απολαμβάνει ο πελάτης είναι πολλά.
Εξοπλισμός Arkana equilibre
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
- Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα πολυμέσων EASY LINK με οθόνη 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Αυτόματος κλιματισμός
- Αισθητήρες φωτεινότητας & βροχής
- Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες
- Κάρτα Renault Handsfree
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Την κίνηση του Arkana των 26.680 ευρώ αναλαμβάνει ο ήπιας υβριδικής τεχνολογίας κινητήρας 1.3 TCe MHEV 12V. Το 4κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 7 ταχυτήτων. Μάλιστα δίνει τη δυνατότητα και για χειροκίνητα ανεβάσματα – κατεβάσματα μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου (π.χ. σε μια διαδρομή με στροφές). Επιπρόσθετα περιλαμβάνει τα προγράμματα οδήγησης Eco, Sport & My Sense, τα οποία ανάλογα διαμορφώνουν την απόκριση του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και το βάρος του τιμονιού. Το Arkana 1.3 TCe MHEV εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.), με λογική κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες (7,5 λτ./100 χλμ.), ενώ με εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας ισοδυναμούν με σχεδόν 85 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.333 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 140/4.500-6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 260/1.750-3.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,8 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 205 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* | 7,5 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 132 |
*Δοκιμής |
Παρά το οικογενειακό προφίλ του Renault Arkana και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 200 χιλιοστών, εμφανίζεται πολύ ισορροπημένο από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, ανεξαρτήτως διαδρομής. Στο ταξίδι είναι ξεκούραστο, ευθύβολο και με χαμηλούς θορύβους, ενώ σε διαδρομές με στροφές πατάει με σιγουριά και οι κλίσεις του αμαξώματος περιορίζονται από το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του.
Με 26.680 ευρώ παίρνει κανείς και ένα πληθωρικό σε διαστάσεις SUV με μήκος 4.568 χλστ., πλάτος 1.821 χλστ. και μεταξόνιο 2.720 χλστ. Χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ευρυχωρία του πολύ καλής ποιότητας θαλάμου των επιβατών, αφού όλοι οι φιλοξενούμενοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετό πλάτος, αέρα για τα πόδια και ύψος για τα κεφάλια, παρά την έντονη κλίση της οροφής προς τα πίσω (ύψος 1.576 χλστ.). Η ορατότητα είναι αναμενόμενα περιορισμένη προς τα πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη, ωστόσο στο παρκάρισμα δεν υπάρχει πρόβλημα αφού διαθέτει στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος. Μεγάλο με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 513 λίτρων με το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα του και το τεράστιο άνοιγμα.