Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Το Ford Capri επιστρέφει με έως 340 άλογα!

Μετά από 40 χρόνια!

Το έλεγε καιρό η Ford, ήρθε η ώρα να το κάνει πράξη. Το Capri επιστρέφει έπειτα από 40 χρόνια, προσαρμόζοντας το θρυλικό όνομα στις σύγχρονες επιταγές της αυτοκίνησης, ήτοι με SUV αμάξωμα και ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Το νέο Capri -που είχε την τιμή να παρουσιαστεί από τον ζωντανό θρύλο του ποδοσφαίρου, Ερίκ Καντονά- θυμίζει το παλιό μόνο σε ορισμένα σημεία: στα LED ημέρας των εμπρός φαναριών, που παρατάσσονται ανά δύο όπως τα διπλά φανάρια του Capri MK1, στα γραφικά (και λιγότερο το σχήμα) των πίσω και τη φάσα που τα ενώνει, στο τελείωμα της ουράς που εμπνέεται από το spoiler του RS3100, στις τρύπες της κάτω ακτίνας του τιμονιού. Κατά τα άλλα, η τέταρτη γενιά Capri είναι επί της ουσίας η κουπέ-SUV παραλλαγή του Explorer EV. Διόλου φυσιολογικά, οι διαστάσεις κινούνται σε παρεμφερή επίπεδα, με το μήκος στα 4.632 χλστ. το πλάτος στα 1.859 χλστ., το ύψος στα 1.625 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.768 χλστ. (4.468 χλστ. x 1.871 χλστ. x 1.639 χλστ. x 2.767 χλστ. το Explorer).

Explorer EV θυμίζει και το εσωτερικό, έχοντας μεταφερθεί πρακτικά αυτούσιο στο Capri. Η φαντασμαγορική κάθετη οθόνη αφής 14,6 ιντσών Ford Sync Move, που αλλάζει κλίση εμπρός-πίσω έως 30 μοίρες, κεντρίζει όλα τα βλέμματα και πλαισιώνεται από τους αεραγωγούς του κλιματισμού, ενώ πάνω από αυτούς διακρίνουμε τον ambient φωτισμό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 5 ιντσών δεν θα μπορούσε να λείπει, με το τιμόνι να είναι παραλληλόγραμμο και επίπεδο τόσο στο κάτω, όσο και το πάνω μέρος. Η χωροταξία αποτέλεσε προτεραιότητα για τους σχεδιαστές, εξασφαλίζοντας έναν τεράστιο χώρο 17 λίτρων κάτω από το υποβραχιόνιο (MegaConsole) ικανό να φιλοξενήσει μέχρι laptop! Στο ίδιο κλίμα τα 570 λίτρα του πορτμπαγκάζ (+100 λίτρα συγκριτικά με το Explorer), που γίνονται 1.510 λίτρα (+110 λίτρα από το Explorer) με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Όπως το ηλεκτρικό Explorer, έτσι και το νέο Capri βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της VW, μοιραζόμενο πολλά στοιχεία με τα ID.4 και ID.5. Η βασική έκδοση κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και 545 Nm, ο οποίος τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. Το κορυφαίο και τετρακίνητο Capri διαθέτει μοτέρ και μπροστά, με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται σε 340 άλογα και 680 Nm. Παρά το αυξημένο βάρος (2.174 κιλά αντί 2.078 στο δικίνητο), ο χρόνος για τα 100 χλμ./ώρα από στάση μειώνεται στα 5,3 δλ. Από πλευράς αυτονομίας, το πισωκίνητο φοράει μπαταρία 77 kWh και φτάνει μέχρι τα 627 χλμ., την ώρα που το ισχυρότερο θέλει ανεφοδιασμό κάθε 592 χλμ. Η τιμή πώλησης του νέου Ford Capri στην Ελλάδα ξεκινά από τις 37.200 ευρώ, μαζί με την κρατική επιδότηση των 9.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης