Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Το απόλυτο Mazda MX-5 στο φυσικό του περιβάλλον 

To είπε και το έκανε η Mazda

Περίπου ένα χρόνο πριν είχε αναφέρει πως εξέλισσε την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του MX-5 και στις αρχές του έτους, την παρουσίασε με κάθε επισημότητα. Κι όχι μόνο με επισημότητα, αλλά και με την υψηλότερη ισχύ στα χρονικά του Miata. Τώρα βγαίνει στην αγορά, τόσο την πραγματική όσο και την εικονική, καθότι είναι ήδη διαθέσιμο για οδήγηση στο Gran Turismo.

Οι Ιάπωνες ακόμα δεν μας έχουν χαρίσει video με το απόλυτο ΜΧ-5 στο όριο, σε πραγματικές συνθήκες. Δεν θα αργήσει πάντως, αν κρίνουμε από τα πλάνα της παρουσίασής του στην πίστα Fuji Speedway. Οι λήψεις έχουν το αυτοκίνητο να κινείται σε αρκετά νορμάλ ταχύτητες, αλλά σίγουρα το επόμενο video που θα δημοσιεύσει η Mazda, θα είναι με το Spirit Racing «κομμάτια». Προς το παρόν, μας κάνει ότι το βλέπουμε στο φυσικό του περιβάλλον. Ούτως ή άλλως, και ακίνητο κλέβει την παράσταση με την πισταδόρικη εμφάνισή του. Χαμηλωμένο, με 17άρες ζάντες της Rays και κόκκινες δαγκάνες της Brembo πίσω τους, ελαστικά Advan AD09 γύρω τους, αυτοκόλλητα (ειδικά το «Mazda Spirit Racing» στα πλάγια) και αεροδυναμικά βοηθήματα, όλα φανερώνουν μονομιάς τον στοχευμένο χαρακτήρα του πιο ειδικού MX-5 στα 36 χρόνια και τις 4 γενιές του. Στο εσωτερικό η εικόνα παρουσιάζεται κατά τι πιο συγκρατημένη, με τα μπάκετ της Recaro, την alcantara και τις κόκκινες λεπτομέρειες να δίνουν τον τόνο.

Πέρα από την εμφάνιση βέβαια, η ουσία του MX-5 Spirit Racing επικεντρώνεται στα μηχανικά μέρη. Πρώτα και καλύτερα εκείνα κάτω από το καπό, που χαρακτηρίζουν τον βελτιωμένο 2.0λιτρο Skyactiv-G. Το ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ αποκτά καινούργιο στρόφαλο και κυλινδροκεφαλή, custon πολλαπλή εισαγωγής, νέο εγκέφαλο και εξάτμιση (τιτανίου της Fijitsubo), κερδίζοντας εν τέλει 16 ίππους και φτάνοντας συνολικά τα 200 άλογα. Αριθμός ιστορικής σημασίας, καθότι σηματοδοτεί την υψηλότερη ισχύ (κανονική, αλλά και ειδική) όλων των εποχών για MX-5 παραγωγής! Τα τετραπίστονα φρένα της Brembo, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Bilstein και το ενισχυμένο σασί ολοκληρώνουν την τεχνική αλλαγή επιπέδου του Spirit Racing, με την έμφαση φυσικά να δίδεται στα track days και τις πίστες.

Η παραγωγή θα περιοριστεί στα μόλις 200 κομμάτια, αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας και βασική τιμή 7 εκατ. γεν (43.350 ευρώ), με τα πρώτα δείγματα να βγαίνουν από το εργοστάσιο τον ερχόμενο Νοέμβριο. Πάμε να το δούμε τώρα live, καταρχάς στην πραγματική του μορφή και εν συνεχεία, στο όριο μέσω Playstation 5 Pro και Gran Turismo 7.

Διαβάστε επίσης