Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Τίμιο και έμπιστο SUV το νέο Kia Stonic

Αξιόπιστο SUV

Η Kia εκπροσωπείται επάξια στη δημοφιλέστατη κατηγορία των μικρών SUV από το Stonic, το οποίο πωλείται στα ίδια ή και λιγότερα λεφτά από μικρότερα supermini μοντέλα. Πρόκειται για ένα τιμιότατο αυτοκίνητο γιατί προσφέρεται σε τιμές προσιτές και χωρίς ελλείψεις στον εξοπλισμό του, ενώ είναι ένα αξιόπιστο SUV με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο).

Μετά τις μειώσεις τιμών που έγιναν τελευταία και με την έκπτωση λιανικής των 400 ευρώ που ισχύει για όλη την γκάμα του Stonic, έγινε ακόμα πιο προσιτό προς το ευρύ κοινό που θέλει ένα πρακτικό αυτοκίνητο για τις καθημερινές του ανάγκες, αλλά και τις μεταφορικές υποχρεώσεις μιας τετραμελούς οικογένειας. Το Stonic στην εισαγωγική έκδοση 1.2 79 PS Inmotion εκκινεί τώρα από τις 17.990 ευρώ (πέρυσι από 19.950 ευρώ), ενώ με τον 1.000άρη turbo κινητήρα βρίσκεται και πάλι κάτω από το «όριο» των 20.000 ευρώ και συγκεκριμένα από 19.950 ευρώ, όταν πριν από ένα χρόνο κόστιζε από 21.190 ευρώ.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του Stonic Inmotion περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, αυτόματη εναλλαγή μεγάλων – μεσαίων φώτων, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Kia Connect, ψηφιακή οθόνη οδηγού, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, air condition κ.λπ. Κοινώς δεν θα λείψει κάτι από τον οδηγό και τους υπόλοιπους επιβάτες.

Παρόλα αυτά όσοι θέλουν ακόμα περισσότερα αλλά σε προσιτές και πάλι τιμές, θα επιλέξουν το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Optimum. Με τον κινητήρα 1.2 MPi 79 PS προσφέρεται από 18.890 ευρώ και με τον 1.0 T-GDI 100 PS από 20.590 ευρώ. Στον εξοπλισμό προστίθενται αυτόματος κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, κεντρικό υποβραχιόνιο, σκούρα πίσω κρύσταλλα, φώτα LED και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών στο 1.2 MPi και 16 ιντσών στο 1.0 T-GDI. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το Stonic GT-Line με τα πιο τονισμένα σπορ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά εξωτερικά και στο εσωτερικό. Διαθέτει ζάντες 17 ιντσών, full LED φώτα, διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, καθίσματα με συνθετικό δέρμα και ύφασμα, σπορ δερμάτινο τιμόνι, επένδυση ταμπλό τύπου carbon, σπορ μεταλλικά πεντάλ και διακοσμητικά χρωμίου και μαύρης λάκας πιάνου.

Από πλευράς κινητήρων, ο 1.2 MPi (ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος) με την απόδοση των 79 ίππων και τα 113 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. επαρκεί για τις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας στην πόλη. Το κοντής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων βοηθά στην ελαστικότητα και στην απόκριση στο γκάζι, όπως και στον να κρατά ρυθμούς αυτοκινητόδρομου. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ., καταναλώνει σε μεικτές εργοστασιακές συνθήκες 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 128 γρ./χλμ. CO2 (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Ο 1.0 T-GDI (τρικύλινδρος turbo) με τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 επιταχύνει το Stonic στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ωστόσο υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη 7DCT (από 21.140 ευρώ), καθώς και ήπια υβριδικό 48V Hybrid με το χειροκίνητο σασμάν ή το αυτόματο.

Διαβάστε επίσης