Με αυτές τις τιμές που έχουν φτάσει η βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης, πλέον θεωρείται «θαύμα» για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο και ειδικότερα ένα SUV με θερμικό κινητήρα και δίχως ηλεκτρική υποβοήθηση να «καίει» κάτω από 10 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Επειδή όμως θαύματα υπάρχουν ακόμα και σήμερα στο χώρο του αυτοκινήτου, ένα νέο μοντέλο που είναι τόσο οικονομικό σε κόστος καυσίμου, ενώ παράλληλα πωλείται σε λογική τιμή για τα σημερινά δεδομένα, είναι το Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG.
Καταρχήν και μόνο το γεγονός ότι είναι διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) από το εργοστάσιο, αποτελεί βασικό πλεονέκτημα γιατί συνοδεύεται με όλες τις εγγυήσεις (5 χρόνια εργοστασιακή). Το άλλο μεγάλο ατού είναι το πολύ χαμηλό κόστος του υγραερίου κίνησης, το οποίο τώρα βρίσκεται λίγο πιο πάνω από 1 ευρώ το λίτρο, όταν η βενζίνη είναι στα 2€/λτ. και το ντίζελ στα 2,1€/λτ. (μέσες πανελλαδικές τιμές). Με πραγματική κατανάλωση στα 8,5 λτ./100 χλμ., το κόστος βρίσκεται λίγο πιο κάτω από τα 9€/100 χλμ. Συν του ότι λόγω του εργοστασιακού LPG, μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας και με εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Δείτε επίσης: Τα SUV-Crossover με τιμή έως 20.000 ευρώ
Το μηχανικό σύνολο του άνετου και πολύ σταθερού στο δρόμο Captur LPG, είναι το γνωστό turbo 3κύλινδρο 1.0 TCe, ισχύος 100 ίππων και 170 Nm ροπής (με υγραέριο). Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα, ωστόσο στην πράξη το μοτέρ δείχνει ότι έχει περισσότερη δύναμη και ζωντάνια. Γεγονός που αποδίδεται στην ελαστικότητά του και στο γεμάτο «γκάζι» που εμφανίζει ειδικά από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω που αποδίδεται η ροπή, ενώ κρατά με ευκολία ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Με το ρεζερβουάρ των 40 λτ. για το υγραέριο (γεμίζει με σχεδόν 40 ευρώ) η αυτονομία σε μεικτές συνθήκες αγγίζει τα 470 χιλιόμετρα. Επιπλέον, πρατήρια με LPG υπάρχουν παντού, που σημαίνει ότι δεν τίθεται θέμα ανεφοδιασμού. Σε κάθε όμως περίπτωση υπάρχει και το ρεζερβουάρ των 48 λίτρων για τη βενζίνη, όπου με την αμόλυβδη η ισχύς πέφτει ελαφρώς στους 91 ίππους και τα 160 Nm.
Διαβάστε περισσότερα στο autogreeknews.gr