Τα πιο χρήσιμα tips για να τρέξεις άφοβα στην παραλία!

Ο πιο εύκολος τρόπος για να χάσεις κιλά τώρα το καλοκαίρι!

Όπως καταλαβαίνεις, τώρα με το καλοκαίρι και τη ζέστη, είναι πιο εύκολο να χάσεις κιλά και να γυμναστείς. Δεν χρειάζεται να πας στο γυμναστήριο, να γραφτείς pilates ή να κάνεις crossfit, αφού μπορείς και στην παραλία να κάψεις θερμίδες… τρέχοντας!

Γενικότερα, όταν επιλέγεις να τρέχεις ή να περπατάς ξυπόλητη στην άμμο καταφέρνεις να μπλέκεις περισσότερες μυϊκές ομάδες στη κίνησή σου, καθώς προσπαθείς περισσότερο να ισορροπήσεις και να βρεις το πάτημά σου. Είναι πιθανό μέχρι να συνηθίσεις την αίσθηση του βυθίσματος στην άμμο, να μειωθεί ο ρυθμός σου και να δυσκολεύεσαι να τρέχεις σταθερά. Φυσικά, αυτή η συνθήκη θα σε σκληραγωγήσει και θα ενδυναμώσει τους αστραγάλους σου, τις γάμπες και τους τετρακέφαλους μύες σου. Παράλληλα, μην ξεχνάς ότι το «ζέσταμα» του σώματός σου είναι πολύ σημαντικό, ανεξάρτητα από το επίπεδό σου. Για αυτό, φρόντισε να ζεστάνεις πρώτα τις αρθρώσεις σου, τα γόνατα, τους αστραγάλους και τα χέρια, καθώς όλες αυτές οι μυϊκές ομάδες θα ενεργοποιηθούν με το τρέξιμο.

Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν ξεχνάς την αποθεραπεία στο τέλος. Αφού περπατήσεις πρώτα για 5-10 λεπτά μέχρι να κατεβάσεις τους παλμούς σου σταδιακά, κάνε ένα δυνατό σετ διατάσεων σε όλο σου το σώμα. Αφιέρωσε και σε αυτό το στάδιο ένα πεντάλεπτο!

Run Forest… Run!

Δείτε ακόμα
Διατροφή και ταξίδι

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα