Τα καλοκαιρινά φρούτα και τα οφέλη τους


Το καλοκαίρι είναι η εποχή που βγαίνουν τα πιο νόστιμα και πολύχρωμα φρούτα

Και ποιος δεν ανυπομονεί να γευτεί ένα μια φέτα καρπούζι ή πεπόνι; Το ήξερες όμως ότι πέρα από νόστιμα είναι και άκρως θρεπτικά; Πάμε να δούμε λοιπόν την θρεπτική αξία των αγαπημένων μας καλοκαιρινών φρούτων!

Καρπούζι

Το αγαπημένο σε όλους μας καρπούζι, είναι ένα από τα πιο νόστιμα και θρεπτικά καλοκαιρινά φρούτα. Το 92% του καρπουζιού είναι νερό ενώ το υπόλοιπο 8% αποτελείται από βιταμίνες Α, υδατάνθρακες και ιχνοστοιχεία. Και νόστιμο και θρεπτικό! Τι άλλο θες;

Πεπόνι

To πεπόνι μας χαρίζει μια ανάσα δροσιάς το καλοκαίρι, ενώ είναι παράλληλα και πηγή βιταμινών. Το πεπόνι περιέχει βιταμίνες Α, C καθώς και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Αν λοιπόν δεν το έχεις εντάξει στη διατροφή σου ήρθε η ώρα να το κάνεις!

Ροδάκινο

Το ροδάκινο, εκτός από τη μοναδική γεύση του είναι επίσης μια πηγή βιταμινών, καθώς περιέχει βιταμίνες Α, C, Β και ιχνοστοιχεία. Προτιμήστε να το φάτε με τη φλούδα, καθώς έτσι θα λαμβάνουμε τα μέγιστα θρεπτικά συστατικά του φρούτου. Τα ροδάκινα είναι επίσης και τρόφιμα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, άρα δεν επηρεάζουν το σάκχαρο του αίματος σας σε μεγάλο βαθμό.

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα