Hyundai i10 1.0 63 PS AMT FL MY25 Style
Το μικρότερο μοντέλο της Hyundai, το δημοφιλές i10 αναβαθμίστηκε περεταίρω με το λανσάρισμα του Model Year 2025, διαθέτοντας ακόμα περισσότερα στοιχεία ασφαλείας και συνδεσιμότητας από την αρχική του έκδοση. Μίνι είναι μόνο σε εξωτερικές διαστάσεις, αφού σε εξοπλισμό είναι maxi και δεν υστερεί πουθενά από μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Παράλληλα, με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρεται στη χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε άλλο καινούργιο αμάξι που δεν έχει το… κουραστικό πεντάλ του συμπλέκτη.
Συγκεκριμένα, το νέο Hyundai i10 1.0 63 PS AMT FL MY25 Style εκκινεί από τις 17.390 ευρώ, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 8 ιντσών, πλοήγηση, θύρες USB, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, δερμάτινο τιμόνι – λεβιέ ταχυτήτων και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος.
Παρότι μίνι αυτοκίνητο με μήκος 3.670 χλστ., πλάτος 1.680 χλστ., ύψος 1.480 χλστ. και μεταξόνιο 2.425 χλστ., οι χώροι στο εσωτερικό του αποτελούν μια έκπληξη. Ακόμα και ψηλοί επιβάτες δεν θα συναντήσουν πρόβλημα με τον αέρα για τα πόδια και το κεφάλι τους. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 252 λίτρων είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Στα πολύ θετικά γνωρίσματα στο εσωτερικό του νέου Hyundai i10 ανήκει η πολύ καλή εργονομία και η γεροδεμένη του κατασκευή, όπου τα συμπαγή σκληρά πλαστικά είναι πολύ καλά συναρμολογημένα και αποτρέπουν τυχόν εμφάνιση τριγμών.
Το αυτόματο Hyundai i10 στην τιμή των 17.390 ευρώ προσφέρεται με τον 1.000άρη κινητήρα των 63 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αναφορικά με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο (AMT) των 5 ταχυτήτων συνδυάζει την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου με την οικονομία καυσίμου ενός χειροκίνητου, ενώ διαθέτει μικρό βάρος και μειωμένες τριβές. Οι εναλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με πιο ομαλό τρόπο όταν ο οδηγός πατάει ήπια το πεντάλ του γκαζιού, συν του ότι υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών, απλά με τη μετακίνηση του λεβιέ πάνω ή κάτω. Από πλευράς επιδόσεων τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 18,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 143 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 111 γρ./χλμ.
Όσοι θέλουν περισσότερη δύναμη και περισσότερη σβελτάδα θα επιλέξουν το i10 AMT με το 1.200άρι μοτέρ των 84 ίππων και 118 Nm. Προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 16,6 δλ. και τελική ταχύτητα 159 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. Ανεξαρτήτως κινητήρα, το Hyundai i10 πατάει στο δρόμο σαν μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ενώ οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με πολύ αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων. Μαζί με το άμεσο σε απόκριση τιμόνι, την άριστη ευελιξία, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και τα δυνατά φρένα (δίσκοι πίσω εκτός της έκδοσης Style), το i10 είναι ένα mini αμάξι με χαρακτηριστικά supermini.