Εμφανισιακά θα πρέπει να φτάσεις σε απόσταση αναπνοής από το πίσω μέρος, προκειμένου να εντοπίσεις το ανάλογο σήμα και να αντιληφθείς πως έχεις μπροστά σου το Captur Plug-in Hybrid. Οι μυημένοι θα προσέξουν τις δυο τάπες, με τη μία να αντιστοιχεί στην πρίζα και την άλλη στο ρεζερβουάρ. Κατά τα άλλα, η αισθητική προσέγγιση του E-Tech δεν διαφοροποιείται από των υπολοίπων Captur – κάτι που δεν είναι κακό, καθότι μιλάμε για ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα μικρά SUV. Ίσως για κάποιους θα ήταν ευπρόσδεκτη μια πιο έντονη διαφοροποίηση σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Όπως συμβαίνει στο εσωτερικό, καλή ώρα. Η μεγάλη οθόνη των 9,3 ιντσών που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής, φιλοξενεί εξαιρετικά γραφικά και γραφήματα σχετικά με τα προγράμματα λειτουργίας, τον τρόπο διαχείρισης της ισχύος και τις επιμέρους εφαρμογές των πολυμέσων. Η high tech απόχρωση γίνεται σαφώς πιο ζωηρή, βοηθούμενη και από το ψηφιακό καντράν των 10 ιντσών, ενώ θετική εντύπωση προκαλεί η έλλειψη διακοπτών. Είθισται οι ηλεκτρικές και PHEV εκδόσεις να διαθέτουν έξτρα κουμπιά, όμως στο Captur δεν συναντάμε άλλους πέραν της σειράς κάτω από την οθόνη και τους κλασικούς στο τιμόνι. Καρδιά του plug-in hybrid Γάλλου είναι ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.598 κ.εκ. 92 ίππων και 144 Nm ροπής, που κατά τα PHEV ειωθότα λειτουργεί σε κύκλο Attkinson, και δυο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας αποδίδει 66 ίππους και 205 Nm, τροφοδοτώντας απευθείας τους εμπρός τροχούς, ενώ ο άλλος είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) με 25 ίππους και 50 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 158 ίππους, καταφέρνοντας να συνδυάσει τις επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση. Εντός πόλης και με την ανάκτηση ενέργειας να κάνει καταπληκτική δουλειά, το Captur μπορεί να βγάλει μέχρι 50 χλμ. χωρίς να κάψει σταγόνα αμόλυβδης. Σε μικτό κύκλο δεν θα ξεπεράσει τα 40 χλμ. (κι αυτά με κόπο), αλλά υπάρχει το πρόγραμμα E-Save να δίνει τα ηνία στον 1.600άρη και να τον λειτουργεί παράλληλα ως γεννήτρια. Το Sport κάνει πιο άμεση την απόκριση στο γκάζι και κρατάει παραπάνω τη σχέση στο 6άρι Multi-Mode κιβώτιο, δίχως να επιβαρύνει σημαντικά την όρεξη για βενζίνη. Η μέση τιμή της κατανάλωσης διατηρήθηκε άκοπα κάτω από 5 λίτρα/100 χλμ. κατά τη διάρκεια της δοκιμής, την ώρα που με φουλ μπαταρία και ελάχιστη παραπάνω προσοχή στο δεξί πεντάλ πέφτει και κάτω από τα 3 λίτρα/100 χλμ.!
Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr