Πώς θα καταλάβεις αν είσαι εθισμένη στη γυμναστική;

Μήπως να πατήσεις… pause για λίγο;

Σίγουρα, είναι υπέροχο να καταφέρνεις να γυμνάζεσαι αρκετές φορές την εβδομάδα και να πετυχαίνεις στόχους, όσον αφορά την αντοχή, την απώλεια βάρους και την ενδυνάμωση. Όμως, σε όλα τα πράγματα, έτσι και στη γυμναστική υπάρχει μια λεπτή γραμμή. Για αυτό είναι καλό να γνωρίζεις κάποια βασικά σημάδια που μπορούν να αποκαλύψουν αν είσαι εθισμένη στη γυμναστική.

Καταρχάς, πας στο γυμναστήριο και σκέφτεσαι αρχικά ότι θα γυμναστείς γύρω στα σαράντα λεπτά, όμως τελικά καταλήγεις να κάθεσαι δύο ώρες, χωρίς σταματημό! Και δεν είναι μόνο αυτό, αφού υπάρχουν φορές που κάνεις πέρα πιο σημαντικές υποχρεώσεις για να αφιερωθείς εξ ολοκλήρου στη γυμναστική και εκεί είναι που ξεκινά το πρόβλημα. Από την άλλη, μήπως νιώθεις αρνητικά συναισθήματα να σε κυριεύουν, όπως άγχος, κατάθλιψη, απογοήτευση, όταν δεν έχεις τη δυνατότητα να ασκηθείς;  

Και για να μαντέψω: μήπως στρέφεσαι στη γυμναστική προκειμένου να τα αντιμετωπίσεις; Κι όμως, αυτό δεν είναι λύση.
Άλλη μια ένδειξη που δείχνει ότι είσαι εθισμένη, είναι ότι μπορεί να έχεις «ξεχάσει» φίλους και συγγενείς και γενικότερα την έννοια της κοινωνικοποίησης, γιατί περνάς τον πολύτιμο χρόνο σου στους τέσσερις τοίχους του γυμναστηρίου ή του δωματίου σου.

Αν, νιώθεις ότι ταυτίστηκες με αυτά που διάβασες, ίσως είναι καλύτερα να μειώσεις το χρόνο που γυμνάζεσαι και να αρχίσεις να τον καταναλώνεις αλλού, σε εξίσου σημαντικά πράγματα που σε κάνουν ευτυχισμένη. Γιατί, πίστεψέ με, είναι σίγουρα πολλά!

Δείτε ακόμα
Πως να εφαρμόσεις το κραγιόν με απόλυτη ακρίβεια

Διαβάστε
ακόμα