Πως να τονώσεις την πλάτη σου

Αν θέλεις μια δυνατή πλάτη χωρίς πόνους είσαι στο σωστό μέρος

Το καλοκαίρι έχει έρθει, η θερμοκρασία έχει ανέβει και η παραλία έχει γίνει το σπίτι μας. Η μη γυμνασμένη πλάτη όμως εκτός από πόνους μπορεί να συσσωρεύσει και λίπος το οποίο μας ενοχλεί. Αν λοιπόν θέλεις να αποκτήσεις μια γυμνασμένη πλάτη το μόνο που έχεις να κάνεις είναι οι παρακάτω ασκήσεις!

  1. Στάσου με τα πόδια ευθεία, με λίγη απόσταση ανάμεσα τους και κράτα από ένα βαράκι σε κάθε χέρι. Στη συνέχεια σκύψε μπροστά μέχρι να σχηματίσει το σώμα σου ευθεία γωνία και τα χέρια τεντωμένα προς τα πόδια σου. Έπειτα σήκω, φέρνοντας ξανά τα χέρια στους ώμους

Επανέλαβε 15 φορές.

  1. Ξάπλωσε μπρούμυτα με τα πόδια και χέρια τεντωμένα και κρατώντας ένα βαράκι στα χέρια. Σήκωσε τα πόδια και τα χέρια στον αέρα (τα πόδια λίγο πιο ψηλά) και κράτησε τα εκεί για 4 δευτερόλεπτα. Ξαναχαμήλωσε τα χέρια/πόδια στην αρχική τους θέση.

Επανέλαβε 12 φορές.

  1. Στάσου στο ένα πόδι με το άλλο στο αέρα τεντωμένο, με ίσια πλάτη και τα χέρια τεντωμένα προς το πάτωμα με ένα βαράκι σε κάθε χέρι. Έπειτα σηκωσε τα χέρια σου σε ευθεία γραμμή στα πλάγια. Χαμήλωσε τα χέρια.

Επανέλαβε 15 φορές, άλλαξε πόδι και κάνε άλλες 15 επαναλήψεις.

Δείτε ακόμα
3+1 facts για την τσίχλα που σίγουρα δεν ήξερες!