Πως να αντιμετωπίσεις την υπνηλία μέσα στη μέρα!


Πως να αντιμετωπίσεις την υπνηλία μέσα στη μέρα!

Η ατονία, η υπνηλία και η κόπωση σου στερούν την παραγωγικότητα, τη χαρά και τη διασκέδαση μέσα στη μέρα.

Αυτά τα σημάδια υπάρχουν για να σε ενημερώσει το σώμα σου πως κάτι δε πάει καλά και κάτι πρέπει να αλλάξεις στη καθημερινότητα σου. Πάντα μα πάντα να ακούς το σώμα σου και να αναπροσαρμόζεσαι στις ανάγκες του ώστε να καταφέρνεις να νιώθεις ευεξία. Ας δούμε λοιπόν μερικές χρήσιμες συμβουλές για το πως να αντιμετωπίσεις την υπνηλία μέσα στη μέρα!

Σήκω και κίνησε το σώμα σου!

Όταν νιώθεις υπνηλία σήκω και κάνε λίγα πηδηματάκια πάνω- κάτω ή κούνα τα πόδια και τα χέρια σου. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να ξυπνήσεις το σώμα σου και να το φέρεις σε μια κατάσταση εγρήγορσης, καθώς το αίμα κυλάει πιο γρήγορα, οι μύες μπαίνουν σε ετοιμότητα και το μυαλό ξυπνάει.

Απόφυγε τα ενεργειακά ποτά!

Τα ενεργειακά ποτά αποτελούν παγίδα, γιατί ενώ υπόσχονται ενέργεια και επαγρύπνηση, στη πραγματικότητα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Μπορεί να νιώσεις κάπως πιο ενεργή στην αρχή, αλλά μετά από λίγο θα νιώθεις διπλά κουρασμένη. Καλό θα ήταν λοιπόν να τα αντικαταστήσεις με φυσικό χυμό, τσάι ή καφέ!

Φρόντισε να είσαι σε φωτεινούς χώρους!

Οπουδήποτε κι αν είσαι φρόντιζε να υπάρχει καλός φωτισμός στον χώρο που βρίσκεσαι. Αν βρίσκεσαι σε σκοτεινό περιβάλλον, παράγεται μελατονίνη με αποτέλεσμα το σώμα να μπαίνει αυτόματα σε μια κατάσταση προετοιμασίας ύπνου.

Απόφυγε τους ύπνους αργά το μεσημέρι!

Ο μεσημεριανός ύπνος μπορεί να μας δώσει ενέργεια για να συνεχίσουμε τη μέρα μας, αλλά όταν κοιμόμαστε αργά το μεσημέρι ή το απόγευμα το μόνο που καταφέρνει είναι να μας προκαλέσει περισσότερη νύστα και πιο έντονη κούραση. Για αυτό φρόντισε να κοιμάσαι νωρίς το μεσημέρι και για όχι πάνω από 1.30 ώρα!

Μείνε απασχολημένη στις δραστηριότητες σου!

Μένοντας απασχολημένη σε διάφορες δραστηριότητες παραμένεις ξύπνια και σε εγρήγορση, καθώς έτσι δε θα δίνεις στον εαυτό σου τα περιθώρια να χαλαρώσει σε υπερβολικό βαθμό ώστε να νυστάξει.

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα