Ποια είναι τα καλύτερα (και πιο υγιεινά) snacks για την παραλία;

Θα γλιτώσεις χρόνο, χρήμα και… θερμίδες!

Όπως και να το κάνουμε, κάθε καλοκαίρι περνάμε πολύ χρόνο στην παραλία. Οι τόσες ώρες στον ήλιο και στη θάλασσα, φέρνουν πείνα και είναι σημαντικό να έχουμε ετοιμάσει τον ανάλογο εξοπλισμό σε ό,τι αφορά το φαγητό. Άλλωστε, είναι προτιμότερο να έχεις φτιάξει κάτι από το σπίτι, από το να περιμένεις στην ουρά για την καντίνα. Έτσι, θα καταφέρεις να γλιτώσεις χρόνο, χρήμα και… θερμίδες!

Τοστ (ολικής άλεσης)

Ένα από τα πιο γευστικά και εύκολα γεύματα είναι τα τοστάκια. Μπορείς να τα συνδυάσεις με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί και γαλοπούλα, ενώ αν είσαι του γλυκού και θέλεις κάτι πρωτότυπο μπορείς να προσθέσεις φυστικοβούτυρο, μπανάνες (ή άλλο φρούτο) και κανέλα.

Κρύα ζυμαρικά

Εύκολα, γρήγορα και απίστευτα γευστικά. Αυτά είναι τα κρύα ζυμαρικά – κι εδώ μπορείς να προτιμήσεις ολικής – που συνδυάζονται υπέροχα με ντοματίνια, πιπεριές και καρότο. Πρόσθεσε βαλσάμικο και ελαιόλαδο και στο τέλος ολοκλήρωσε με αλάτι, πιπέρι και τυρί.

Τορτίγια

Αν επιλέξεις την τορτίγια, θα έχεις και αμέτρητους τρόπους για να την καταναλώσεις. Μπορείς να βάλεις τυρί κρέμα, σπανάκι και τα αγαπημένα σου τραγανά λαχανικά (καρότα, αγγούρι, πιπεριές, κολοκυθάκια, κλπ). Η επιλογή είναι δική σου! Παράλληλα, μια καλή επιλογή είναι και το γουακαμόλε, τα μαύρα φασόλια ή φασόλια pinto, καστανό ρύζι και τριμμένο τυρί τσένταρ. Τέλος, ακόμα μια special επιλογή είναι με τυρί κρέμα με βότανα, γαλοπούλα, σπανάκι ή μαρούλι romaine καιντομάτα σε λεπτές φέτες.

Φρούτα

Πίστευες ότι θα έλειπαν τα φρούτα από ένα τέτοιο υγιεινό γεύμα; Όχι βέβαια! Τους καλοκαιρινούς μήνες, οι επιλογές στα φρούτα είναι πολλές, λαχταριστές και αρέσουν σε όλους. Το καρπούζι, το πεπόνι, τα βερίκοκα και τα κεράσια είναι όλα αναζωογονητικά σε μια ζεστή μέρα.

Δείτε ακόμα
Πώς θα φτιάξουμε το πιο μυρωδάτο εντομοαπωθητικό;

Ενυδάτωση στο full

Είναι σημαντικό όσο βρίσκεσαι στην παραλία, να παραμένεις ενυδατωμένος με νερό και να αποφεύγεις χυμούς και αναψυκτικά που συμβάλλουν στη διατροφή σου με περιττές θερμίδες και ζάχαρη. Μπορείς να προσθέσεις φρούτα, λαχανικά ή βότανα για να εμπλουτίσεις το απλό νερό ή να δοκιμάσεις λάιμ-μέντα, φράουλα-βασιλικό, αγγούρι-βατόμουρο ή απλά φέτες πορτοκαλιού ή λεμονιού.

Διαβάστε
ακόμα