Δυναμικό!
Ήρθε στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο μικρό SUV με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας, δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που φέρνει νέα δεδομένα στη δημοφιλέστατη αυτή κατηγορία και με την τιμή εκκίνησης των 20.800 ευρώ. Ποσό που είναι το χαμηλότερο για κόμπακτ υβριδικό και αυτόματο SUV, το οποίο παράλληλα είναι πολύ πρακτικό και ξεχωρίζει αμέσως για το μοναδικό του στιλ που το κάνει ακαταμάχητο.

Αντλώντας έμπνευση από το εμβληματικό Fiat Panda πρώτης γενιάς, το νέο Grande Panda προσεγγίζει με καθαρά SUV διάθεση το B-Segment, έχοντας μήκος 3.999 χλστ., πλάτος 1.763 χλστ., ύψος 1.585 χλστ., μεταξόνιο 2.540 χλστ. και απόσταση από το έδαφος έως 183 χλστ. Το νέο μοντέλο φέρνει την πολυχρηστικότητα των B-SUV στις τιμές του B-Segment, ενώ παράλληλα κερδίζει μόνο θετικά σχόλια με την αισθητική του που δε μοιάζει με τίποτα άλλο που κινείται στους δρόμους. Αντίστοιχα μοναδικό σε σχεδίαση είναι και το ταμπλό που μαζί με την κονσόλα παραπέμπουν στο σχήμα της θρυλικής πίστας που υπάρχει στην οροφή του εργοστασίου του Lingotto, ενώ ο διάκοσμος είναι μοναδικά χαρούμενος και ευχάριστος. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει αφενός η επένδυση του ταμπλό στην έκδοση la Prima με υλικό που αποτελείται κατά 33% από αληθινό bamboo, αφετέρου και άλλα τμήματα που είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά. Επίσης, το εσωτερικό του Grande Panda προσφέρει αρκετούς χώρους για επιβάτες, πολλές θήκες συνολικής χωρητικότητας 13 λίτρων και χώρο αποσκευών 350 λίτρων.
Το νέο Fiat Grande Panda κινείται από ένα υβριδικό σύστημα που αποτελείται από μοτέρ βενζίνης 1.2 λτ. ισχύος 100 ίππων και 205 Nm ροπής και ηλεκτρικό κινητήρα 28 ίππων προσαρμοσμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων. Ο ηλεκτρικός κινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία 48V με ενεργειακή χωρητικότητα 0,876 kWh. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 110 HP, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα Οι εκπομπές CΟ2 είναι μόλις 115-116 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας), ενώ η μέση κατανάλωση στο μικτό κύκλο WLTP 5,0-5,1 λτ./100 χλμ. Ο κινητήρας βενζίνης διαθέτει τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller για να έχει τη μέγιστη αποδοτικότητα. Ικανό να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 1 χλμ. με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα (εφόσον δεν γίνει ανάκτηση ενέργειας), το Grande Panda Hybrid είναι πανεύκολο στην οδήγηση και επιτυγχάνει εξοικονόμηση καυσίμου στο αστικό πεδίο. Η όλη εμπειρία της οδήγησης έχει στηθεί γύρω από τον άξονα της απόλυτης ευκολίας, με φιλική αίσθηση και χαμηλό επίπεδο θορύβου.
Το νέο Fiat Grande Panda Hybrid καλύπτεται από 5ετή εγγύηση μηχανικών μερών είναι διαθέσιμο στα τρία επίπεδα εξοπλισμού Pop, Icon και la Prima, σε τιμές που ξεκινούν από τις 20.800, 21.800 και 23.800 ευρώ αντίστοιχα. Στον εξοπλισμό της έκδοσης Pop ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, smartphone station (στη θέση του infotainment), πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικό χειρόφρενο. Στο μεσαίο επίπεδο Icon προστίθενται οθόνη αφής 10,25 ιντσών, προβολείς Eco LED, πίσω φώτα LED, ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών με αεροδυναμικά καλύμματα, πίσω αεροτομή, 2 πίσω ηχεία + tweeter και 1 USB-C μπροστά. Στην κορυφαία έκδοση la Prima τοποθετούνται ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σκούρα πίσω κρύσταλλα, ράγες οροφής, ποδιές προστασίας, διαφορετικές επενδύσεις, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα 40/60, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πλοήγηση, ασύρματη φόρτιση κινητού, αισθητήρας βροχής, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός αισθητήρες στάθμευσης και σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί.









