Με πάνω από 14 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, σχεδόν 40 χρόνια στην παραγωγή και 6 γενιές, το Corsa αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της Opel τόσο στην Ευρώπη, όσο και το εν Ελλάδι στερέωμα. Η τελευταία γενιά βρίσκεται μαζί μας από το 2020, προσφερόμενη με ολοκληρωμένη γκάμα κινητηρίων συνόλων (βενζίνη, ντίζελ, ηλεκτρικό) και εκδόσεις που στοχεύουν στην ικανοποίηση κάθε γούστου. Το Corsa ξεκινά από τις 18.400 ευρώ με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό των 75 ίππων, ενώ το πετρελαιοκίνητο από τις 20.900 ευρώ. Η βασική έκδοση έχει στάνταρ το Safety Pack (αναγνώριση σήμανσης, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση πεζών κ.λπ.), air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 5 ιντσών και cruise control, ενώ το σπορ και υπερπλήρες GS Line της δοκιμής εκκινεί από τις 20.900 ευρώ για τη βενζίνη και τις 23.400 ευρώ για το πετρέλαιο. Tο γερμανικό σουπερμίνι ακολουθεί πιο συγκρατημένη προσέγγιση από το όμορο Peugeot 208, αλλά επ’ ουδενί δεν πρόκειται για αρνητικό χαρακτηριστικό. Το εμπρός μέρος με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τη μακρόστενη μάσκα, το μεγάλο αεραγωγό και τον «κεραυνό» στο κέντρο, μαζί με το καμπύλο καπό και τα διαμήκη νεύρα, συνθέτουν μια δυναμική και άμεσα αναγνωρίσιμη ως Opel όψη. Η διχρωμία της μαύρης οροφής και του πολύ ευχάριστου κόκκινου χρώματος για το αμάξωμα, συνθέτουν ίσως τον ιδανικό συνδυασμό για όποιον θέλει να αγοράσει Corsa. Η παρουσία μαύρης απόχρωσης στις 16άρες ζάντες, τις εμπρός/μεσαίες κολώνες και τους καθρέπτες ολοκληρώνουν τον διττό χρωματικό χαρακτήρα του GS Line. O τετρακύλινδρος των 1.499 κ.εκ. αποδίδει 102 ίππους στις 3.500 σ.α.λ., αλλά η μαγεία του πετρελαίου δεν απαιτεί να κινείσαι μέχρι εκεί για να πας γρήγορα. Τα 250 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. και η ορθή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου (με τις μακριές διαδρομές του επιλογέα), σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις τα πάντα στο 90-95% των περιπτώσεων δίχως να υπερβαίνεις τις 2.500, άντε τις 2.800 σ.α.λ. Το χαμηλό βάρος των 1.090 κιλών και η εξαιρετική ελαστικότητα του μοτέρ επιτρέπουν 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., με τον ρυθμό στις εν κινήσει επιταχύνσεις να σου δημιουργούν την αίσθηση πως το μοτέρ έχει 20-30 άλογα παραπάνω.
Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr